Sladrevenner..

*lmk88*

Glad i forumet
Hvordan skal vi gjøre det ang sladrevenner da jenter? ;)

*lmk88* skrev:
Hvordan skal vi gjøre det ang sladrevenner da jenter? ;)

Kan vi ikke lage en slags påmelding på saldrevenn, også dele derretter :)

Ja gjør det!!!!!

Setter opp en liste over de som ønsker sladre venn, også får alle utdelt hver sin? :) Eller eventuelt fler da, om ikke kabalen går opp :P

Eldorado skrev:
Setter opp en liste over de som ønsker sladre venn, også får alle utdelt hver sin? :) Eller eventuelt fler da, om ikke kabalen går opp :P

sign :) sånn hadde vi det inne på feb 10 :)

Jeg vil for min del gjerne ha en sladreveninne eller to som bor i samme område som meg. Vet ikke om det lar seg gjøre enda mange som gjør seg anonyme. men man kan jo da gjerne gå etter hvilket fylke folk bor i? eller blir det for vanskelig.

Eller etter hvor folk skal føde med tanke på fødestedslista??

Sladrevenninne som jeg har nå er på desember 2011 forumet :P

SizziJanuarspire<3 skrev:
Jeg vil for min del gjerne ha en sladreveninne eller to som bor i samme område som meg. Vet ikke om det lar seg gjøre enda mange som gjør seg anonyme. men man kan jo da gjerne gå etter hvilket fylke folk bor i? eller blir det for vanskelig.

Eller etter hvor folk skal føde med tanke på fødestedslista??

Sladrevenninne som jeg har nå er på desember 2011 forumet :P

Er det egentlig så farlig hvor i landet en befinner seg? Ikke meningen å være kjip liksom, vil en ha en som er nær seg så bør en jo få det! :-) Jeg kan heller skrive at det ikke spiller noen rolle for meg!

Tenker at jeg bare skal sende en sms til sladrevennen og så legger denne inn beskjed her, uavhengig av hvor i landet vi er :-)

Jeg har lagd en påmeldingsliste nå. Prøver å få satt de som ønsker en i nærheten sammen. Vet ikke om det lar seg gjøre, men prøver hvertfall =)

Back
Topp