Sladrevenner

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Hvordan blir det med sladrevenner her?

Jeg har ingen sladrevenn, men ønsker meg gjerne en.

Skal vi kanskje lage en liste eller noe, og få en orden på det, eller er det fortsatt litt tidlig med tanke på at det fortsatt kan komme inn mange flere her? [:)]

JeG Har også veldig lyst på sladrevenn/er. Men tenker at ja det er nok litt tidlig enda, Pga vi er så kort på vei, å fordi det kommer jo flere inn. jeg kunne tenkt meg å blitt kjent med noen fra fredrikstad-sarp-halden området også, For mulig et treff. Det er jo Alltids Hyggelig.. Men en god tanke Sperminator, [:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Hvordan blir det med sladrevenner her?

Jeg har ingen sladrevenn, men ønsker meg gjerne en.

Skal vi kanskje lage en liste eller noe, og få en orden på det, eller er det fortsatt litt tidlig med tanke på at det fortsatt kan komme inn mange flere her? [:)]

Jeg vil gjerne være sladrevennen din [:)]

Sikkert et idiotisk spørsmål....

Men hva menes med en sladrevenn? Ser at flere skriver sladrer med... i profilen sin

Har sunshin som sladrevenn fra før, men nå som vi er på samme terminforum så beholder jeg snuppa mi 

Sladrevenn betyr at, når det er noe på gang litt seinere, eller du ikke har tilgang til nett, så sender du mel til sladrevennen din via tlf

ORIGINAL: Tinan

Sladrevenn betyr at, når det er noe på gang litt seinere, eller du ikke har tilgang til nett, så sender du mel til sladrevennen din via tlf

Så gir hun beskjed til resten av forumet, kan være litt greit for nyskjerrigperer [8D]

Må vente litt! [:D]

ORIGINAL: Bina

Har sunshin som sladrevenn fra før, men nå som vi er på samme terminforum så beholder jeg snuppa mi 

Jeg vil vente til jeg har bikket 12 uker jeg.. til ting er litt mer sikkert[&o]

Jeg sladrer gjerne for noen om de trenger det[:)]
Send meg en PM[;)]

Back
Topp