annka21 Betatt av forumet 24 Mar 2010 #1 har enda ikke fått mæ en sladrevenn her inne...noen som vil være min sladre venn?
90 Elsker forumet 24 Mar 2010 #2 jeg har heller ikke noen sladrevenn [:(] vil gjerne være noens sladrevenn jeg [:D]
martesofie Glad i forumet 24 Mar 2010 #3 Jeg har heller ikke noen sladrevenn enda :p såå, send meg bare en pm om noen ønsker å sladre for meg :p
Jeg har heller ikke noen sladrevenn enda :p såå, send meg bare en pm om noen ønsker å sladre for meg :p
annka21 Betatt av forumet 24 Mar 2010 #4 cecilie90 og martesofie vi kan jo være men kossn får æ ordna sånn at det står at vi e det?[:D]
cleo_84 Gift med forumet 24 Mar 2010 #8 ORIGINAL: pops25 jeg har heller ingen sladrevenn her inne...[X(] Da kan kanskje jeg og du være da??
pops25 Forelsket i forumet 24 Mar 2010 #10 ORIGINAL: cleo_84 ORIGINAL: pops25 jeg har heller ingen sladrevenn her inne...[X(] Da kan kanskje jeg og du være da?? Ja, det kan vi... koselig[:)] hihi....
ORIGINAL: cleo_84 ORIGINAL: pops25 jeg har heller ingen sladrevenn her inne...[X(] Da kan kanskje jeg og du være da?? Ja, det kan vi... koselig[:)] hihi....
Carta Forelsket i forumet 24 Mar 2010 #11 Jeg har heller ingen sladrevenn. Hvordan funker det egentlig? (føler jeg har fulgt sååå med på akkurat det...)
Jeg har heller ingen sladrevenn. Hvordan funker det egentlig? (føler jeg har fulgt sååå med på akkurat det...)