Sladrevenn

Baby nr*2

Betatt av forumet
Hei!

Ser at mange av dere har fått dere sladrevenn allerede.

Noen som vil være min sladrevenn?

jeg kan gjerne [;)]

Så kjekt[:D]

Noe jeg ikke har fått med meg? Trodde ikke sladrevennene skulle deles ut før vi var i uke 12... Hm...

ORIGINAL: Skrullemor

Noe jeg ikke har fått med meg? Trodde ikke sladrevennene skulle deles ut før vi var i uke 12... Hm...

Er det en regel?
Jeg har sladrevenn fra ass befruktning og har tenkt å beholde henne..
Man må vel få velge den enn vil når enn vil??

Er vel ingen som bestemmer hvem man skal være sladrevenn med, og når man finner seg sladrevenn.....[:-]

jeg vil jeg vil:D

Syntes bare det var koselig med en sladrevenn jeg, så da er det vell det samme om jeg velger den selv eller om noen velger den for meg [;)]

hmm.. har hatt sladrevenn i noen uker allerede jeg[8|][:)]

ORIGINAL: ragnarekkverk

Ja! på Okt08 så valgte jo alle selv..meningen med å vente til etter uke 12 var vel å vite med litt mere sikkerhet at man ikke mister hverandre:)

sjønner den [;)]  Satser på vi holder oss her alle sammen!!!

Mister man hverandre er det vel bare å finne seg en ny vel.... Er ikke noen regler på når og hvordan man skaffer seg sladrevenn. uansett hvilket forum man har vært på før....

ORIGINAL: ragnarekkverk

ORIGINAL: Lillesnille

Mister man hverandre er det vel bare å finne seg en ny vel.... Er ikke noen regler på når og hvordan man skaffer seg sladrevenn. uansett hvilket forum man har vært på før....

Det har du helt rett i:) Og jeg tør å påstå at ingen har prøvd å si noe galt om de som har sladrevenn allerede..det blir fort diskusjoner her skjønner jeg..roer seg vel når hormonene roer seg litt:)?

hehe, spørs om disse hormonene slipper taket [:D]

Jeg vil også sladre med noen:-D

Det var ikke meningen å støte noen som allerede har sladrevenn, men da jeg begynte her inne så skreiv jeg meg opp på en liste som ei hadde laget her inne. Der hadde alle som vil ha sladrevenn skrevet seg opp og det var da jeg fikk vite at sladrevennen ikke ble delt ut før vi begynte å nærme oss uke 12.. Men jeg kan ta feil jeg å...

ORIGINAL: Skrullemor

Det var ikke meningen å støte noen som allerede har sladrevenn, men da jeg begynte her inne så skreiv jeg meg opp på en liste som ei hadde laget her inne. Der hadde alle som vil ha sladrevenn skrevet seg opp og det var da jeg fikk vite at sladrevennen ikke ble delt ut før vi begynte å nærme oss uke 12.. Men jeg kan ta feil jeg å...

neida, det var vel laga ei sånnn liste, men det er bare å spørre noen selv også... man må ikke vente til uke 12..

Back
Topp