Sladrevenn

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Noen andre med termin i mars som trenger en sladrevenn? [:D]

Kanskje vi skulle være sladrevenner da? Ender vel opp med at vi ligger på sykehuset og hyler samtidig, så er det ingen av oss som kan melde fra til forumet [:D]

Nei, har ikke flyttet den enda. Jeg fikk ikke noen eksakt dato annet at hun tippet rundt 17 mars. Får eksakt termin neste ul 14. okt. Jeg har ikke noe lyst til å flytte den heller, så utsetter det så lenge som mulig [:(]

jeg vil gjerne også ha en sladrevenn...
har termin 29 mars...

HEI PÅ DERE ALLE HER INNE :-))
ER GANSKE NY HER INNE, OG SYNES ALLE DERE HAR SÅ FINE PYNTER PÅ INNLEGGENE DERES. HVOR I ALLE DAGER FÅR DERE TAK I DISSE??
JEF VIL OGSÅ GJERNE VÆRE MED PÅ SLADREVENN-OPPLEGGET. HAR TEMIN 3. MARS OG SYNES TIDEN GÅR UENDELIG SAKTE. ER 33 ÅR OG HAR TO STORE BARN FRA FØR, SÅ DETTE ER "KULL" NR 2..HE HE HE
KLEM TE ALLE FRA SIV, ROMSDALSPIA

OG EN TING TIL... JEG HAR BARE EN STJERNE VED KALLENAVNET MITT, HVORFOR HAR DERE ANDRE FLERE OG HVA BETYR DE?? :-))
JEG BARE SPØR JEG..

Hei!
Jeg og vil være med å være sladrevenn morsomt[:D]

Hei. Kan noen forklare meg hvordan denne sladrevennen fungerer. Har nok lyst til å være med på det jeg oxo. Men siden jeg venter tvillinger, så får jeg sikkert før terminen min som er 4 mars. Men hvem veit. [:)]

jeg elsker sladder... hmmm

Så, ja jeg er også med. [:)]

E me æ å!
Man bør vel helst ha en sladrevenn me litt mellomrom me tremin, så man ikkje begge ligg å puste å pese å ingen kan oppdatere åss andre?

Hei. Kan noen forklare meg hvordan denne sladrevennen fungerer. Har nok lyst til å være med på det jeg oxo. Men siden jeg venter tvillinger, så får jeg sikkert før terminen min som er 4 mars. Men hvem veit

Poenget er at sladrevennene utveksler mobilnummer el. og holder hverandre oppdatert om ting som skjer. Hvis den ene havner på sykehus med svangerskapsforgiftning, eller ligger på sykehuset fordi babyen kommer, så kan sladrevennen oppdatere de på forumet.

jada... jeg er hær jeg og [:D][:D][:D] hehe.. trmin 29 mars

HEI. ER DET NOEN SOM VIL VÆRE MIN SLADREVENN? JEG VENTER TVILLINGER 4 MARS. MEN JEG TROR OG HÅPER AT DE KOMMER FØR DET[:)]

dette vil jeg åsså være med på [:D]

Jeg vil også være med. Har termin 28 mars..

Kanskje det er flere som har lyst å skaffe seg sladrevenn? [:)]

Jeg har ingen, foreløpig..... Noen som vil sladre på meg, eller?? Termin 10.03.

Vil oxo ha en sladrevenn, vil oxo være en sladrevenn=)))
Kordan fikses dette da???

Ligger slasrevenn liste på topp på GENERELL. nder BV's viktige tråder som Tammis har laga.... Der er liste over hvem som mangler, og hvem som vil være. Send en pm til noen, så får dere en vettu[:D]

hurra dette høres gøy ut...æ vil å være me å få sladre venn(a) kordan fungere det?

Vi bør jo lage en sladrevennliste for marsmammaene. Så de hadde gjort det på januar og februarterminene...

Back
Topp