Sladrevenn?

• Trådstarter Trådstarter prinsessemamma♡
  • Opprettet Opprettet
P

prinsessemamma♡

Guest
Har lest i andre grupper de har sladrevenner :-) Det hadde vært moro om vi hadde hatt hver vår sladrevenn som kunne oppdatert resten av gruppen her når det nærmer seg og når det skjer noe?

Har hatt det i andre forum jeg har vært i tidligere, og det er veldig greit :)

Hva vil det si?

Dette var faktisk vanlig her på forumet for 8 år siden da jeg ventet første :) var vel mer vanlig før smartphones kom, at da kunne man sende SMS til sin sladrevenn om at man har født f.eks, da kunne vedkommende oppdatere resten av forumet siden man selv ikke hadde PC tilgjengelig :)

Ser ikke helt poenget i dag egentlig. Hvis jeg har tid til å sende melding til en sladrevenn, så har jeg tid til å oppdatere her også hvis jeg ønsker :)
Tenkte det samme. Når jeg er klar for å dele så klarer jeg nok å finne fram mobilen og dele selv ;)

En kan jo ha det om en vil tenker jeg? :) for min egen del skriver jeg nok selv ettersom man gjør alt fra mobilen uansett :)

Ja vi hadde det i forrige termingruppe jeg var med i for ca 3 år siden, men jeg hadde jo app på telefon og tok meg like lang tid å gå inn å dele selv som å trykke inn på telefonbok for å lete fram sladrevenn å skrive melding, så endte med at jeg delte selv. Så for min del så står jeg over, men hvis det er mange som vil så kan man jo skrive seg på i en liste eller no;)

Dette var faktisk vanlig her på forumet for 8 år siden da jeg ventet første :) var vel mer vanlig før smartphones kom, at da kunne man sende SMS til sin sladrevenn om at man har født f.eks, da kunne vedkommende oppdatere resten av forumet siden man selv ikke hadde PC tilgjengelig :)

Dette husker jeg også , hehe, da jeg ventet første for 8 år siden.
Ikke helt det samme nå når man er lett tilgjengelig på det meste med mobilene

Back
Topp