Sladrevenn?

Jeg husker vi hadde det når jeg ventet nr 1 i 2008 :P da hadde vi en venn vi meldte til etter fødsel, som kunne dele det med resten av gjengen her, hvis man ikke hadde tid eller lyst til å dele det selv :) var så hyggelig med alle meldinger som tikket inn med info om de nye verdensborgerne :)

Jeg kommer ikke til å ha det denne gang, klarer fint å oppdatere selv :)

Jeg husker vi hadde det når jeg ventet nr 1 i 2008 :p da hadde vi en venn vi meldte til etter fødsel, som kunne dele det med resten av gjengen her, hvis man ikke hadde tid eller lyst til å dele det selv :) var så hyggelig med alle meldinger som tikket inn med info om de nye verdensborgerne :)

Tar det ikke like lang tid å sende SMS e.l. til en sladrevenn, som det det gjør å skrive det her? :P

Det er godt mulig :p Jeg lurte vel mer på om det var et tema nå - i og med at jeg husker det var så mye fokus på akkurat det for 7-8 år siden her inne :)
Kanskje de ikke hadde smarttelefoner med BV-app for 7-8 år siden. At det er årsaken. Hihi :)
Koselig forslag, jeg bare undres om nytten :)

Det er godt mulig :p Jeg lurte vel mer på om det var et tema nå - i og med at jeg husker det var så mye fokus på akkurat det for 7-8 år siden her inne :)

Noen av oss hadde det jo sist også, men jeg tror ikke det ble brukt. Jeg kan iallfall ikke huske hvem og om jeg sendte noe til henne :P

Jeg husker jeg sladret for Vera da hun fødte prematurt pga svangerskapsforgiftning, men det var fordi jeg kjente henne på privaten bare og jeg viste hun ikke hadde mulighet til å sladre selv da hun lå på intensiven der det er mobilforbud.

Har hatt sladrevenner med noen av de andre, tror jeg har hatt det med alle guttene. Men da jeg fikk jenta hadde jeg fått fancy telefon og mener jeg oppdaterte selv, men er ikke helt sikker.

Åååh, hadde vært koselig med sladre venn ♡♡♡♡♡♡ Hadde det sist og ^_^

Nei, her skal ingenting deles før hun dr ute :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke nødvendig for min del... Blir nok like naturlig/unaturlig å oppdatere her som å sende til en sladre enn herfra tenker jeg...

Oppdatere skal jeg, men vet ikke om jeg gjør d før hun er ute.

Koselig tanke, men tror jeg oppdaterer selv når tiden er inne for det :-) Smarttelefon ❤️

Tror heller ikke jeg trenger en sladrevenn, nå i smarttelefonens tidsalder! ♡

Back
Topp