x1x*Lille Snodig* Betatt av forumet 24 Jan 2006 #1 Noen som vil være sladrevennen min? jeg vil også være sladrevennen din, men får ikke skrevet tilbake på den tråden for replay knappen virker ikke[:(]
Noen som vil være sladrevennen min? jeg vil også være sladrevennen din, men får ikke skrevet tilbake på den tråden for replay knappen virker ikke[:(]
x1xTrista Elsker forumet 24 Jan 2006 #2 Jeg kan være sladrevennen din jeg Lille snodig [:D] Vi har termin i nærheten av hverandre, men det gjør kanskje ikke noe?
Jeg kan være sladrevennen din jeg Lille snodig [:D] Vi har termin i nærheten av hverandre, men det gjør kanskje ikke noe?
x1x*Lille Snodig* Betatt av forumet 24 Jan 2006 #3 JA!!!!!!! TUSEN TAKK!! har du fååt allerede du, hvis ikke kan jeg være din om jeg får lov. sender deg en pm jeg *jippi* hurra hurra jeg har fått sladrevenn, trallallallalllaa
JA!!!!!!! TUSEN TAKK!! har du fååt allerede du, hvis ikke kan jeg være din om jeg får lov. sender deg en pm jeg *jippi* hurra hurra jeg har fått sladrevenn, trallallallalllaa
x1xTrista Elsker forumet 24 Jan 2006 #4 Da fikk du nettopp en PM tilbake, og jeg har ingen sladrevenn foreløpig, så du får mer enn gjerne være min [:D] *I like*
Da fikk du nettopp en PM tilbake, og jeg har ingen sladrevenn foreløpig, så du får mer enn gjerne være min [:D] *I like*