Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det tror jeg er lurtKanskje det burde lages en ny liste?? Med de som er her inne..
<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3
På de andre forumene jeg har vært her inne, har man utvekslet mobil nr. Så holder man kontakt på sms. Litt enklere ser jeg for megJeg lurer på en ting ang sladrevenn. Har tenkt å spørre om det når det nærmet seg. Skal man sende PM til denne personen når det skjer noe, og den poster for deg? Har aldri vært med på det før. Sikkert greit å ta en opptelling om ikke annet, så man vet hvem som trenger ny sladrevenn.
Venter ei lita snuppe 5. august
Takk for svarPå de andre forumene jeg har vært her inne, har man utvekslet mobil nr. Så holder man kontakt på sms. Litt enklere ser jeg for meg
Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Kan godt melde meg på jegmå dokken ikke tulla med sladrevennlistå mi men viss det er flere som vil vær med gi beskjed for eg har ei som ikke har fått sladrevenn...
må dokken ikke tulla med sladrevennlistå mi men viss det er flere som vil vær med gi beskjed for eg har ei som ikke har fått sladrevenn...
De som vil beholde den de har trenger vel ikke skrive seg opp på nytt eller?Lagde en egen ny tråd jeg. Så kan de som ønsker seg sladrevenn skrive i den så alle får
Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Nei men var for de som ikke meldte seg på sist, som ønsker seg sladrevenn nå.De som vil beholde den de har trenger vel ikke skrive seg opp på nytt eller?
Hmmm da går det jo an å skrive seg på i tråden. Også kan man eventuelt ha 2 hvis vedkommende skulle dukke oppHva med de som ikke er her lenger da? Lenge siden listen ble laget..
<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3
Skriv deg inn i tråden med nick og terminJeg vil også gjerne være med