Sladrevenn?

Bringebær

Gift med forumet
Hva ble det til med det? Kan ikke huske og ha sett at de er blitt delt ut? Mener jeg meldte meg på!

Venter nr 3 4. August:)

Kanskje det burde lages en ny liste?? Med de som er her inne..

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Jeg lurer på en ting ang sladrevenn. Har tenkt å spørre om det når det nærmet seg. Skal man sende PM til denne personen når det skjer noe, og den poster for deg? Har aldri vært med på det før. Sikkert greit å ta en opptelling om ikke annet, så man vet hvem som trenger ny sladrevenn.

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Jeg lurer på en ting ang sladrevenn. Har tenkt å spørre om det når det nærmet seg. Skal man sende PM til denne personen når det skjer noe, og den poster for deg? Har aldri vært med på det før. Sikkert greit å ta en opptelling om ikke annet, så man vet hvem som trenger ny sladrevenn.

På de andre forumene jeg har vært her inne, har man utvekslet mobil nr. Så holder man kontakt på sms. Litt enklere ser jeg for meg

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

På de andre forumene jeg har vært her inne, har man utvekslet mobil nr. Så holder man kontakt på sms. Litt enklere ser jeg for meg

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Takk for svar :)

må dokken ikke tulla med sladrevennlistå mi ;) men viss det er flere som vil vær med gi beskjed for eg har ei som ikke har fått sladrevenn... :(
Kan godt melde meg på jeg :)

må dokken ikke tulla med sladrevennlistå mi ;) men viss det er flere som vil vær med gi beskjed for eg har ei som ikke har fått sladrevenn... :(

Jeg vill og være med :))

* Prinsessa ventes 19 august *

Lagde en egen ny tråd jeg. Så kan de som ønsker seg sladrevenn skrive i den:) så alle får

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Hva med de som ikke er her lenger da? Lenge siden listen ble laget..

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Har endret på tråden jeg lagde. Så de som ønsker seg sladrevenner kan skrive seg opp der. Enten om de ikke har eller har sladrevenner som ikke er aktive lengre.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Back
Topp