Sladrevenn

Ble det laget ny tråd? Eller er det fremdeles her man skriver seg opp? Lette etter den på "viktige tråder" men fant ikke annet enn denne der.
Ja, det ble laget en ny tråd som antagelig er veldig langt nede nå ;) Jeg vet ikke helt hva som er planen her, men sånn som vi har gjort på de forrige termin forumene så skrev bare folk at "jeg vil ha sladrevenn" også svarte en annen "det vil jeg også, skal vi kanskje være det?" Altså, folk fant sladrevenn inne på sladrevenntråden der de spurte hverandre da :p Om du skjønner? Huff, jeg er så dårlig til å forklare ;)

Kanskje greit å vente noen mnd også, til vi har "stabilisert" oss?! Ser hvem som fortsatt er aktive her osv?! :)

Ja, det ble laget en ny tråd som antagelig er veldig langt nede nå ;) Jeg vet ikke helt hva som er planen her, men sånn som vi har gjort på de forrige termin forumene så skrev bare folk at "jeg vil ha sladrevenn" også svarte en annen "det vil jeg også, skal vi kanskje være det?" Altså, folk fant sladrevenn inne på sladrevenntråden der de spurte hverandre da :p Om du skjønner? Huff, jeg er så dårlig til å forklare ;)

Jupp, skjønner det ;) Men burde ikke da den nye tråden bli plassert under viktige tråder, istedenfor denne? Da er det mye lettere å finne den.

Jupp, skjønner det ;) Men burde ikke da den nye tråden bli plassert under viktige tråder, istedenfor denne? Da er det mye lettere å finne den.
Enig, enig :-)
Det er lagd en tråd, men den er et eller annet sted langt ned. Men det er jo en fin jobb for noen i morgen å prøve å finne ;-)

Jaja, hvis ikke den ble så aktiv, så kan det vel bare lages ny litt senere. Tror ikke noen skal føde sånn helt med det første ;) Men sladretråden burde hvertfall finne veien inn i de "viktige tråder" ;)

Back
Topp