Topprisen
Gift med forumet
Ja, det ble laget en ny tråd som antagelig er veldig langt nede nåBle det laget ny tråd? Eller er det fremdeles her man skriver seg opp? Lette etter den på "viktige tråder" men fant ikke annet enn denne der.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det ble laget en ny tråd som antagelig er veldig langt nede nåBle det laget ny tråd? Eller er det fremdeles her man skriver seg opp? Lette etter den på "viktige tråder" men fant ikke annet enn denne der.
Ja, det ble laget en ny tråd som antagelig er veldig langt nede nåJeg vet ikke helt hva som er planen her, men sånn som vi har gjort på de forrige termin forumene så skrev bare folk at "jeg vil ha sladrevenn" også svarte en annen "det vil jeg også, skal vi kanskje være det?" Altså, folk fant sladrevenn inne på sladrevenntråden der de spurte hverandre da
Om du skjønner? Huff, jeg er så dårlig til å forklare
![]()
Enig, enigJupp, skjønner detMen burde ikke da den nye tråden bli plassert under viktige tråder, istedenfor denne? Da er det mye lettere å finne den.