Sladrevenn

gutt11og?

Elsker forumet
Her blir det en oversikt over hvem som sladrer for hvem :)

Når noen har funnet seg en sladrevenn (eller flere), så skriver dere bare inn her, så lager jeg en oversikt :)

Kath; legger du link til denne tråden i den "viktige tråder", eller noe sånt? så er det enkelt å finne frem igjen! :)

Her blir det en oversikt over hvem som sladrer for hvem :)

Når noen har funnet seg en sladrevenn (eller flere), så skriver dere bare inn her, så lager jeg en oversikt :)

Kath; legger du link til denne tråden i den "viktige tråder", eller noe sånt? så er det enkelt å finne frem igjen! :)
Jupp gutt11og? Gjør det i kveld :-)

Skal vi finne noen selv?
i forrige termin gruppen min, meldte vi oss på de som ville ha sladdrevenn, og en tok seg av å sette oss sammen to og to ;)

suns det va veldig radig, mn vi kan godt finne noen selv om alle ønsker det? :)

Skal vi finne noen selv?
i forrige termin gruppen min, meldte vi oss på de som ville ha sladdrevenn, og en tok seg av å sette oss sammen to og to ;)

suns det va veldig radig, mn vi kan godt finne noen selv om alle ønsker det? :)
Tror vi også gjorde det sånn :) Eller vi lagde bare en tråd også skrev alle som ville ha en sladrevenn seg på, i samme tråden skrev folk at "vi kan godt være sladrevenner" osv ;) Hehe! Litt knotete forklart :P

Tror vi også gjorde det sånn :) Eller vi lagde bare en tråd også skrev alle som ville ha en sladrevenn seg på, i samme tråden skrev folk at "vi kan godt være sladrevenner" osv ;) Hehe! Litt knotete forklart :p
ikke noe problem å forstå det du skriver ;) for det var slik til oss og, med de som hadde funnet en, beholdt dem ;) :p

Kanskje vi skulle laget en tråd der vi skriver oss opp hvis vi ønsker en sladrevenn? Og nå folk har fått en så skrives det inne her? :) Hva tenker dere? :)

Da lager jeg en tråd om det i morgen!:)
Ble det laget ny tråd? Eller er det fremdeles her man skriver seg opp? Lette etter den på "viktige tråder" men fant ikke annet enn denne der.

Back
Topp