Sladrevenn

har ikke blitt skrevet noe om det som jeg ha sett...

vi hadde også det på mitt forrige terminforum

Hva er dette?:)

Hva er dette?:)

Du får en venn som du kan "sladdre" til.. :) jeg fikk en sist gang som jeg fikk godt kontakt med og snakket med på privat meld : )

Men det som jeg har skjønt er "hovdepoenget" er vel viss du feks ender på føden kan du sende en sms til meg så oppdaterer jeg det du vil her inne for deg ;)

Hvis jeg har skjønt dette rett? :)

Du får en venn som du kan "sladdre" til.. :) jeg fikk en sist gang som jeg fikk godt kontakt med og snakket med på privat meld : )

Men det som jeg har skjønt er "hovdepoenget" er vel viss du feks ender på føden kan du sende en sms til meg så oppdaterer jeg det du vil her inne for deg ;)

Hvis jeg har skjønt dette rett? :)

da er jeg med :) woohooo hvem vil være min sladre venn? :)

Det er vel lurt at de som skal sladre for hverandre ikke har termin for nærme hverandre. Ellers er det stor sjanse for at man føder omtrent på samme tid...

Det er vel lurt at de som skal sladre for hverandre ikke har termin for nærme hverandre. Ellers er det stor sjanse for at man føder omtrent på samme tid...

Lurt.. Men er det her bare noe man bestemmer sånn på egenhånd? Eller er det mer sånn "hei, vil du være sladrevennen min".. Følte at jeg var rett tilbake til barneskolen når jeg skreiv det der ;)

Lurt.. Men er det her bare noe man bestemmer sånn på egenhånd? Eller er det mer sånn "hei, vil du være sladrevennen min".. Følte at jeg var rett tilbake til barneskolen når jeg skreiv det der ;)
Lurer jeg også på :D Aldri hatt sladrevenn før, men har veldig lyst på nå! Synes vi er en så fin gjeng her inne :)

Jeg vil gjerne sladder ned tyren86, føler at vi har mye tilfelles.
Hva synes du tyren86?
Glemte å spørre når du har termin?

Sladrevenn er en god ide :-) vi hadde ikke det på den forrige gruppa mi, men vi endte opp på Facebook så da var det likegreit å oppdatere selv enn å sende sms, men siden vi skal være her så ser jeg absolutt behovet :-)

Jeg er også med, og synes det er en god ide ;)

Jeg vil gjerne sladder ned tyren86, føler at vi har mye tilfelles.
Hva synes du tyren86?
Glemte å spørre når du har termin?

Den er jeg helt med på :)

Back
Topp