sladrevenn? :)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
Tenkte at jeg skulle sette sammen de som har termin med ca 2 ukers mellomrom går ut på at den personen sladrer for deg om ting som skjer / fødsel. velger selv om man vil gi ut nummeret sitt eller bare ha kontakt her inne :)

trenger vel egentlig ikk tenke på termin, men veldig koselig med en sladrevenn :)
vi begynte litt senere forrige gang jeg var gravid, men hvis noen vil ordne med hvem som får hvem er jeg med :)

Koselig med sladrevenn.. men syntes nesten vi kan skaffe oss noen selv.. eventulet kan de som vil sette seg på liste... jeg føler man bør ha en viss kjemi hvis det skal bli noe av.. har fått en sladrevenn tidligere da jeg var på "før svangerskapet".. men vi passet liksom ikke sammen.. så det ble litt "Hvem er du" de første ukene.. og så bare kuttet det helt ut ....

Enig med alle over, tror jeg ;) Jeg vil vente litt, for jeg føler ikke jeg "vet" hvem noen er her enda... Ser kanskje 2-3 som går igjen på å svare meg på innleggene...

her tenker jeg at jeg vil vente litt:) har hatt to sladrevenner før som ble utdelt, og hun ene var lite aktiv, og jeg var mye aktiv den gangen. så støtter litt opp mot den at kanskje vi kan bli bedre kjent og så finne sladrevenn selv...? jeg er ikke helt sikker på om jeg bryr meg om sladrevenn denne gangen egentlig:) kan sladre så fort selv med tlf nå:p

tlf kan man bruke om dagen :) alltid noen som ikke er så aktive på nett og da blir det kjedelig :p

Føler for å vente med å evt skaffe en nuy, elelrs så har jeg ei god veninne som jeg var sladre venn med når jeg gikk med vesla, mulig det blir henne som sladrer for meg denne gangen også ;)

Back
Topp