Sladrevenn

Ro_25

Betatt av forumet
Nå når det begynner å nærme seg.. Er det greit å vite det! Vi har jo fått plukket ut en hver sin sladrevenn her inne.. Hva går det ut på? Skal vi varsle sladrevennen vår når noe skjer (vannsvgang,rier,fødsel) sånn at sladrevennen kan fortelle det videre her inne?

Ja, skal gi beskjed hvis det skjer noe og man er på vei til føden

hmm.. Har jeg en sladrevenn?? Har ikke hørt noe om det, men vil gjerne ha! :) flere som ikke har?

sunniva26 skrev:
hmm.. Har jeg en sladrevenn?? Har ikke hørt noe om det, men vil gjerne ha! :) flere som ikke har?

Samme tenkte jeg! Når har disse ev. blitt plukket ut? :)

Det er lenge siden (sist i mars) sladrevenn ble delt ut, men vi er mange som har mistet vår sladrevenn til en konkurrerende septembergruppe! Min sladrevenn har ikke vært på bv siden 5. april! 

Trodde alle hadde en sladrevenn, jeg!

baby2 skrev:
Det er lenge siden (sist i mars) sladrevenn ble delt ut, men vi er mange som har mistet vår sladrevenn til en konkurrerende septembergruppe! Min sladrevenn har ikke vært på bv siden 5. april! 

Hva med oss som meldte oss inn etter dette!? :)

Hmm, hvor finner jeg sladrevennen min? Er det skrevet opp noe sted?

jeg flyttet over fra august etter ul.. :) kanskje noen kan lage en ny oversikt til oss som ikke har? Jeg er ikke så god på sånt:) men vil gjerne ha en sladrevenn, og være en selv :):)

Er ikke sladrevenn"opplegget" ordnet privat?
Altså, at to og to har avtalt seg i mellom at de er hverandres sladrevenner?
Om man ikke har sladrevenn kan man jo bare legge ut en liten forespørsel i et eget innlegg, så ordner det seg nok
;)

Jeg har ikke sladrevenn fordi jeg først meldte meg inn i augustklubben (menstermin 31.aug), men UL termin ble satt til 3.sep.

Noen som trenger en sladrekompis, og som vil være det for meg? 

Back
Topp