Sladrevenn

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Hei! 
Jeg vil gjerne være sladrevenn :)

Selv tror jeg at jeg har en sladrevenn fra et annet sted på babyverden, men synes det er så koselig å sladre for andre, så bare si fra om dere trenger meg!

Min foreløbige termin er 19.06, og nekter å tro at jeg føder før tiden :P

Det har vært en sladrevenn-tråd her hvor vi som er int har skrevet oss opp. Der tror jeg fortsatt at det er noen "ledige". Sjekk noen sider bakover...

jeg mangler en sladre venn.
termin er 12.juni.
vi kan godt være vi,hvis du vil. tror vi er fra samme by til og med :)

eg å trenger en sladrevenn har termin 20 juni

Jeg også ønsker sladrevenn : ) foreløbig termin er ubestemt mellom lege og gyn så ligger på 20 Juni og 29 Juni  Men har ordinær UL til neste onsdag, så får vite mer sikkert da vil jeg tro

~Purpalicious~ skrev:
termin er 12.juni.

Ok!

Da er vi hverandres sladrevenner, og så har jeg en i bakhånd, i tilfelle vi ender opp på St.Olav samtidig 

anette torunn skrev:
eg å trenger en sladrevenn har termin 20 juni

Tør ikke være din, siden vi er så nært i termin.. :)

hegenordseth skrev:
Jeg også ønsker sladrevenn : ) foreløbig termin er ubestemt mellom lege og gyn så ligger på 20 Juni og 29 Juni  Men har ordinær UL til neste onsdag, så får vite mer sikkert da vil jeg tro

Er temmelig sikker på at jeg blir regulert til et-par-og-tjuende, og da er vi litt for nært hverandre i termin.
Det var i alle fall sånn sist, at flere av de som hadde termin nært hverandre ikke fikk sladret, for de lå på sykehuset samtidig :)

Gollemor skrev:

hegenordseth skrev:

Er temmelig sikker på at jeg blir regulert til et-par-og-tjuende, og da er vi litt for nært hverandre i termin.
Det var i alle fall sånn sist, at flere av de som hadde termin nært hverandre ikke fikk sladret, for de lå på sykehuset samtidig :)

Ser den :) hehe .. vi satser på at det er fler som ønsker en sladrevenn ! : D

Gollemor skrev:

~Purpalicious~ skrev:
termin er 12.juni.

Ok!

Da er vi hverandres sladrevenner, og så har jeg en i bakhånd, i tilfelle vi ender opp på St.Olav samtidig 

Det er greit ja.
Greit med en til kanskje ja, siden vi kan ende opp samtidig på sykhuset

Jeg også trenger sladrevenn:) termin er 29.juni!! :)))

hegenordseth skrev:

Der skjønte jeg endelig hva en sladrevenn var XD
Barnefaren er på babyverden, så han gjør sikkert jobben han, om jeg ikke gjør det selv

Vi kan sikkert være sladrevenner :) Men vi er kanskje også litt tett på hverandre, men så kan vi jo sikkert ha en ekstra sladrevenn eller 2 til, så om vi havner på sykehuset likt har vi andre sladrevenner som kan stille opp. Ingen regel som sier noe om maks grense på s.venn tror jeg ;)

ceria skrev:
Jeg også trenger sladrevenn:) termin er 29.juni!! :)))

hegenordseth skrev:

Back
Topp