Sladrevenn?

Flangre

Elsker forumet
Nå har vi vel alle kommet så langt at vi kan begynne å fordele sladrevenner? Noen som vil være min? Jeg har foreløpig termin 11. juni, og det stemte på tidlig UL, men forventer jo at de sikkert kommer i slutten av mai. Så kanskje greit å sladre med en som ikke er helt først i juni?

Hadde det ikke vært for at vi har termin samtidig og jeg også mest sannsynlig føder i månedsskiftet mai/juni, så kunne jeg vært din sladrevenn ;)

jeg vil gjerne :-)

har foreløpig termin 25 juni. eg vil også veldig gjerne ha sladrevenn:-D

Klatremus Lillemann skrev:
Hadde det ikke vært for at vi har termin samtidig og jeg også mest sannsynlig føder i månedsskiftet mai/juni, så kunne jeg vært din sladrevenn ;)

Hehe, ja kan bli litt vanskelig å sladre for hverandre dersom vi begge er i fødsel :)

Men da sladrer jeg med deg Mayaen80

Vi kan vel kanskje bruke denne tråden til å fordele sladrevenner? Er vel greit å bare plukke hverandre forløpende?

Hva innebærer sladrevenn? Jeg kan godt være din Klatremus:) Jeg har termin 8. juni...og kommer helt sikkert ikke i veien før...gikk 14 dager over sist...

Maripåhaugen skrev:
Hva innebærer sladrevenn? Jeg kan godt være din Klatremus:) Jeg har termin 8. juni...og kommer helt sikkert ikke i veien før...gikk 14 dager over sist...

At man sender hverandre meldinger osv hvis noe skjer for at den andre skal oppdatere oss her på terminforumet. Det være seg fødsler eller hva som helst som kan skje.

Har termin i begynnelsen av Juli, men utifra jordmor, så komme den nok i Juni. 

Kan godt ha en Sladrevenn her inne, :)

LittleMonkey skrev:

Maripåhaugen skrev:

At man sender hverandre meldinger osv hvis noe skjer for at den andre skal oppdatere oss her på terminforumet. Det være seg fødsler eller hva som helst som kan skje.

Høres bra ut:)

Jeg har termin 28 juni, og vil gjerne ha en sladrevenn :)

Jeg har termin 7 juni.. Kan sikkert være din Hope.=)

DinaF skrev:
Jeg har termin 7 juni.. Kan sikkert være din Hope.=)

Supert :D Da sladrer vi :)

Jeg vil også ha sladerevenn!!:) Har foreløpig termin 24.juni ;)

SÅ bra Klatremus...skal du på ELverum du og? Men hvordan lager jeg slik sladrer med under her da????

Maripåhaugen skrev:
SÅ bra Klatremus...skal du på ELverum du og? Men hvordan lager jeg slik sladrer med under her da????

Tror jammen jeg klarte det jeg...

jeg kan også være sladrevenn for noen?? og noen vil kanskje være for meg å??

Jeg kunne også tenkt meg en sladrevenn :) Termin 28 juni

Back
Topp