sladrevenn.....

Jadda26

Elsker forumet
vet det er tidlig.. men før hadde vi sladre venn som sa ifra her om når vi hadde fått gjerne med bilde og str etc... er det av intr kanskje?

trur eg vil vente litt med sladrevenn til me nærme oss 3 trimester
 (men det er meg da)

jada. mente ikke nå.. det er litt tidlig.. var bare intr i meninger ang temaet :P

Sladrevenn er knall det Men alt for tidlig nå såklart, ting er jo så uklart ennå...

snusmumrik skrev:
Sladrevenn er knall det Men alt for tidlig nå såklart, ting er jo så uklart ennå...

enig.. jeg tenkte mer i sjanger av å bli kjent, gå 1 og 2 trimester så komme tilbake til temaet.. men først sjekke ut intr for det.. jeg syns det var kjekt å ha forrige gang iallefall, men for den slags skyld er dette 4år siden og kan fort blitt anderledes her inne :D

i 2008 skaffa vi oss sladrevenner i andre trimester husker jeg. Dette for å bli litt ekstra godt kjent :)

Jaa jeg er veldig intri. kanskje vi kan ta det opp igjen etter alle har vært på ordninær UL ?:D kanskje lurt å ha ordna rundt da, for man vet jo aldri om noen får prematur. Men krysser fingrene for at alle går MINST 37 uker :D

hørtes ikke så dumt ut.. litt dumt å gi ut nr etc til en man ikke er helt kjent med.. kanskje lurt å få en i sin hjembygd og slik at man kan møtes etc?

Jeg vil gjerne være sladrevenn for noen når den tiden nærmer seg Stas det!

ja lett med på den.. flott å høre at alle er intr i dette, er så greit å vite hvem som har født og hvordan det gikk.. spes når man snakker så mye sammen og blir noen lunde kjent her.. Og seff å høre at alle har det bra med sine nye nurk :_D

Supert med sladrevenn. Lurt at vi ordner med at vi slår sammen 2 stk som har termin litt unna hverandre så man slipp å sladre når man begge ligg på sykehuset. Og egentlig greit med noen fra samme region....

Sympatia skrev:
Supert med sladrevenn. Lurt at vi ordner med at vi slår sammen 2 stk som har termin litt unna hverandre så man slipp å sladre når man begge ligg på sykehuset. Og egentlig greit med noen fra samme region....

hehe enig.. kjipt om sladrevenn må sladre for deg og du for henne på hver sin side av sykehuset :P så burde være litt mellomrom der ja.. sist fødte jeg på termin så håper virkelig å gjøre det denne gang og.. :D

Skriver meg på her men jeg tror også at jeg venter til 2 trimester :-)

Klar jeg :-)

så flott med så mange intr... bare håper alle blir fornøyde og alt ordner seg med både sladrevenn og videre :D tilslutt sette opp liste over hvem som er paret opp :D

med på det senere i svangerskapet :D

**AM** skrev:
Vil gjerna ha sladrevenn, men vil nok vente litt...

Jeg kan være din ? Og du min ?

des09feb12 skrev:

**AM** skrev:
Vil gjerna ha sladrevenn, men vil nok vente litt...

Jeg kan være din ? Og du min ?

Selvfølgelig! Sånn som sist

Back
Topp