Sladrevenn

Mai10+Mai12

Forumet er livet
hvordan skal vi gjøre det? Skal vi bare finne sladrevenn selv? også kan de som ikke finner seg noen få tildelt?

Tror de fleste ville vente til de hadde passert 12 uker for å være helt sikre.

Jeg har veldig lyst til å ha en sladrevenn:) Og det er det sikkert mange andre som har lyst til også. Kanskje lage en tråd hvor de som vil ha sladrevenn kan melde seg også setter vi det opp ut i fra når vi har termin eller noe sånt?

viss du har en på lur kan du ha den, ellers så lager vi vel en sladrevenn tråd snart hvor folk kan melde seg på så får de en tildelt..

MEN når vi kommer så langt vil dere ha sladrevenn som bor i samme område/ skal føde samme sted eller bare en random sladrevenn?

hadde ikke sladrevenn med forrige så vet ikke helt hvordan man tildeler det.

LadyOnHeels skrev:
viss du har en på lur kan du ha den, ellers så lager vi vel en sladrevenn tråd snart hvor folk kan melde seg på så får de en tildelt..

MEN når vi kommer så langt vil dere ha sladrevenn som bor i samme område/ skal føde samme sted eller bare en random sladrevenn?

vet ikke hvordan de gjorde det på mitt forgie forum for jeg kom inn ganske sent og fikk en tilfeldig tildelt og det var bare tilfeldig at hun fødte på samme sted som meg. Men er egentlig det samme for meg om de er for samme område eller ikke. Kanskje koselig å være fra samme sted for da har man litt mulighet til å bli kjent gjennom barseltreff før eventuell fødsel også :)

indigo85 skrev:

LadyOnHeels skrev:

vet ikke hvordan de gjorde det på mitt forgie forum for jeg kom inn ganske sent og fikk en tilfeldig tildelt og det var bare tilfeldig at hun fødte på samme sted som meg. Men er egentlig det samme for meg om de er for samme område eller ikke. Kanskje koselig å være fra samme sted for da har man litt mulighet til å bli kjent gjennom barseltreff før eventuell fødsel også :)

var det jeg tenkte på  jeg kjenner foreløpig ingen som er gravid som jeg kan "henge" med så hadde jo vært kos å treffe noen i samme situasjon! 

Det hørts jo gøy ut om det er noen fra samme område. Det eneste jeg vet vi tok hensyn til i mitt forrige forum var at man helst ikke hadde termin helt på likt...

og jeg venter gjerne til jeg er 12 uker på vei, og er jo en av de siste, er ikke 12 uker på vei før i midten av november:)

Jeg er også blant de siste. Er 12 uker 12.11. Sist fikk jeg en sladrevenn, men hun forsvant helt fra forumet rett før termin. Noen timer før jeg dro på føden så avtalte jeg med en annen og hun fikk en sms når fødselen var overstått. Jeg tipper jeg bare ordner det selv eller venter til jeg er tilbake fra sykehuset denne gangen.

Jeg er også blandt de siste. Er ikke 12 uker før i midten av november, men er med på å ha en sladrevenn. Det høres koselig ut :-D 

Back
Topp