Mai10+Mai12
Forumet er livet
hvordan skal vi gjøre det? Skal vi bare finne sladrevenn selv? også kan de som ikke finner seg noen få tildelt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
viss du har en på lur kan du ha den, ellers så lager vi vel en sladrevenn tråd snart hvor folk kan melde seg på så får de en tildelt..LadyOnHeels skrev:
MEN når vi kommer så langt vil dere ha sladrevenn som bor i samme område/ skal føde samme sted eller bare en random sladrevenn?
hadde ikke sladrevenn med forrige så vet ikke helt hvordan man tildeler det.
indigo85 skrev:
viss du har en på lur kan du ha den, ellers så lager vi vel en sladrevenn tråd snart hvor folk kan melde seg på så får de en tildelt..LadyOnHeels skrev:
MEN når vi kommer så langt vil dere ha sladrevenn som bor i samme område/ skal føde samme sted eller bare en random sladrevenn?
hadde ikke sladrevenn med forrige så vet ikke helt hvordan man tildeler det.
vet ikke hvordan de gjorde det på mitt forgie forum for jeg kom inn ganske sent og fikk en tilfeldig tildelt og det var bare tilfeldig at hun fødte på samme sted som meg. Men er egentlig det samme for meg om de er for samme område eller ikke. Kanskje koselig å være fra samme sted for da har man litt mulighet til å bli kjent gjennom barseltreff før eventuell fødsel også :)