Sladrevenn

snusken

Forumet er livet
Er det noen av januarmammaene som har lyst til å være min sladrevenn??
Jeg var borte hele desember og har liksom ikke fått med meg hvem som er for hvem..
Det var så mange navn på listen under generelt forumet at jeg ble bare forvirret!
Jeg tenkte det kunne være gøy å ha en som har født eller skal føde samme måned.. Eller er det dumt?
At vi begge ligger på føden samtidig [;)]
Jeg har jo helt i slutten av januar så kanskje noen som har født eller skal føde ganske snart vil sladre for meg når jeg har fått?

Sjekk ut lista på toppen...( sladrevennen min... )
Klem

Ok takk skal du ha [:)]

Hei snusken!
Svarer på denne tråden også jeg, så jeg er sikker på at du ser det...
Jeg vil gjerne være sladrevennen din, har termin tre dager etter deg...

Heisann! Jeg er også tyr 78 så det hadde jo passet bra [:D] Men jeg har fått en privatmeld. av Sara 76 om at hun kunne være sladrevennen min. Hun har termin i dag og jeg sendte svar med mobilnr mitt.. Men jeg har ikke fått svar så jeg vet ikke enda og har derfor ikke ført det opp på lista siden det ikke er sikkert enda.. Kanskje hun er på føden...? [;)]
Men hvis jeg ikke hører noe fra henne snart så kan du være min sladrevenn [:)]
Har du en sladrevenn foresten? Hvis ikke kan jeg godt være din [:)]

Den er grei, vettu!
Jeg har heller ingen sladrevenn, så du kan gjerne være min![:)]
Hva gjør jeg da?

Jeg har heller ingen sladrevenner. Jeg kan være din hvis du ikke har avtalt med andre [;)]

Du kan sende meg en privatmelding der du skriver mobilnr ditt og så får du mitt mobilnr slik at vi kan meldes når det er fødsel på gang [:)]
Er slik jeg har forstått at de andre har gjort.. Jeg har foresten ikke hørt noe fra Sara 76 ennå...

Okei, da ser jeg om jeg får til det.... Er ikke akkurat no datageni...

Så forresten på oppropstråden igår at du jobber i barnehage,- det gjør jeg også! Har også begynt permisjonen min...kjempedeilig![:)]

Så gøy! Da har vi jo en del til felles [:)] Jeg fører oss opp som sladrevenner jeg for jeg tror kanskje Sara 76 er på føden..? Og jeg vet hun har en sladrevenn fra før så det gjør sikkert ingenting for hun det..

Jeg har fått Tyren 78 som sladrevenn men jeg kan være din i tillegg til Tyren sin hvis du ønsker det? Ser at det er mange som har flere...

ORIGINAL: snusken

Så gøy! Da har vi jo en del til felles [:)] Jeg fører oss opp som sladrevenner jeg for jeg tror kanskje Sara 76 er på føden..? Og jeg vet hun har en sladrevenn fra før så det gjør sikkert ingenting for hun det..

Hei, har ikke vært på nett siden i går ettermiddag. Svarte deg på pm før jeg gikk inn her. Helt greit at du har fått noen andre. Men et tips kan være å ikke ha noen som har termin nesten samtidig som en selv, slik at man risikerer å være på føden samtidig.[:)]

Ja det har du jo rett i [;)] Hvis det er greit for deg? kan jeg jo lagre ditt nr på mobilen også i tilfelle Tyren 78 er på sykehuset samtidig [;)]

Helt i orden!!

Back
Topp