Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tullingen
ORIGINAL: hctib89
Aaahw tullingen, du e allti så kosli[:D] men JA vil gjerne ha dæ som sladrevenn[:D]
(har skifta over t dialekt, så håpe du skjønne ka æ skriv, ikkje at d e så veldi hokus pokus[;)])
hehe forstår godt ka du skrive [:D]
Så koselig at du vil vær min sladrevenn [:D]
ORIGINAL: tullingen
hehe, blir så forvirra av den bokmålen av og t. Ikkje bstandi æ e i bokmål modus[;)] Æ e ikkje 100% sikker på ka en sladrevenn e, men har fått me mæ at man ska oppdatere for sladrevennen sin hvis dem ikkje kan sjøl, eller nokka sånt[:)] Eller e æ på bærtur?[8D]ORIGINAL: tullingen
Aaahw tullingen, du e allti så kosli[:D] men JA vil gjerne ha dæ som sladrevenn[:D]
(har skifta over t dialekt, så håpe du skjønne ka æ skriv, ikkje at d e så veldi hokus pokus[;)])
hehe forstår godt ka du skrive [:D]
Så koselig at du vil vær min sladrevenn [:D]
Neida du e heilt på rett plass
me dele mobil nr å skrive sms'er t hverandre når/hvis d e noe
om me må på ein ekstra sjekk, når fødselen e igang eller egentlig om alt [8D]
ORIGINAL: Førstegangslykke
He he, så bra at det er flere av oss! Skjønner ikke hvordan man "ordner" dette med sladrevenn, eller sender en pm=/ Lite rutinert!
Men er hvertfall en jente på 21 (22), som bor i Oslo med samboeren sin og avslutter lærerstudie nå til sommeren:) Så hvis noen har lyst til å være sladrevennen min så blir jeg kjempeglad!:D