Sladrevenn anyone?:P

Sugermama

Elsker forumet
E det noen hær som fortsatt ikkje har sladrevenn?[:)]
Æ vil gjerne ha en sia nedtellinga e begynt, kanskje noen andre også vil ha?[:D]

Æ e 20, fylle 21 i juli, studere (ferdig t våren, foreløpig), jobbe og bor i Tromsø[:D]

Aaahw tullingen, du e allti så kosli[:D] men JA vil gjerne ha dæ som sladrevenn[:D]
(har skifta over t dialekt, så håpe du skjønne ka æ skriv, ikkje at d e så veldi hokus pokus[;)])

hehe, blir så forvirra av den bokmålen av og t. Ikkje bstandi æ e i bokmål modus[;)] Æ e ikkje 100% sikker på ka en sladrevenn e, men har fått me mæ at man ska oppdatere for sladrevennen sin hvis dem ikkje kan sjøl, eller nokka sånt[:)] Eller e æ på bærtur?[8D]
ORIGINAL: tullingen

ORIGINAL: hctib89

Aaahw tullingen, du e allti så kosli[:D] men JA vil gjerne ha dæ som sladrevenn[:D]
(har skifta over t dialekt, så håpe du skjønne ka æ skriv, ikkje at d e så veldi hokus pokus[;)])

hehe forstår godt ka du skrive [:D]
Så koselig at du vil vær min sladrevenn [:D]

Bra vi ikkje har termin på samme dag da, da hadde d blitt vanskeli[;)] hehe

hehe, blir så forvirra av den bokmålen av og t. Ikkje bstandi æ e i bokmål modus[;)] Æ e ikkje 100% sikker på ka en sladrevenn e, men har fått me mæ at man ska oppdatere for sladrevennen sin hvis dem ikkje kan sjøl, eller nokka sånt[:)] Eller e æ på bærtur?[8D]

hehe forstår godt ka du skrive [:D]
Så koselig at du vil vær min sladrevenn [:D]

Neida du e heilt på rett plass
me dele mobil nr å skrive sms'er t hverandre når/hvis d e noe
om me må på ein ekstra sjekk, når fødselen e igang eller egentlig om alt [8D]

Jeg har allerede noen, men kan godt være sladdrevenn for en til.

Bare gi beskjed om jeg skal være sladdrevenn. (To av de jeg sladdrer for er veninner utenom bv)

jeg har heller ikke noen sladrevenn, vil en av dere lenger opp vere min?

Jeg har en men vil gjerne ha en til (ell fler)[;)]

send meg en PM hvis noen er interessert[:)]

Noen som vil være sladrevennen min? Send meg en PM :)

He he, så bra at det er flere av oss! Skjønner ikke hvordan man "ordner" dette med sladrevenn, eller sender en pm=/ Lite rutinert!

Men er hvertfall en jente på 21 (22), som bor i Oslo med samboeren sin og avslutter lærerstudie nå til sommeren:) Så hvis noen har lyst til å være sladrevennen min så blir jeg kjempeglad!:D

Kan sikkert være sladrevennen din, hvis du ikkje har fått dæ en[;)]
ORIGINAL: Førstegangslykke

He he, så bra at det er flere av oss! Skjønner ikke hvordan man "ordner" dette med sladrevenn, eller sender en pm=/ Lite rutinert!

Men er hvertfall en jente på 21 (22), som bor i Oslo med samboeren sin og avslutter lærerstudie nå til sommeren:) Så hvis noen har lyst til å være sladrevennen min så blir jeg kjempeglad!:D

Back
Topp