Sladrer litt for Angelicka24

BabyT og Sylvana: Takk for hilsen! Gjett om jeg skal slappe av og nyte livet nå gitt[:D]

ORIGINAL: Nesing

Fantastiske nyheter nå rett før julaften, Angelicka! Kos deg videre med visstheten om at alt ser bra ut! Gratulerer med gode nyheter i dag. [:)][:)]

Må bare sign denne. Så utrolig gode nyheter Angelicka, nå ble jeg så lettet og super glad på deres vegne. HURRA! Nå skal du bare nyyyyte de kommende mnd med baby i magen. Og UL 2 januar, det er jammen meg ikke lenge til, vi snakker jo bare om noen dager. Så artig! HURRA!!!

ORIGINAL: t.t.h.

så bra[:)][:)]nå kan du bare kose deg i jula[:D][:D]

Gjett om jeg kan og skal[:D]

Fantastiske nyheter nå rett før julaften, Angelicka! Kos deg videre med visstheten om at alt ser bra ut! Gratulerer med gode nyheter i dag. [:)][:)]

Tusen takk nesing! Kommer litt spottblødninger her og der, men nå kan jeg roe meg ned med tanken på det, og bare se frem til UL den 2. januar[:)]

ORIGINAL: Sarah

Må bare sign denne. Så utrolig gode nyheter Angelicka, nå ble jeg så lettet og super glad på deres vegne. HURRA! Nå skal du bare nyyyyte de kommende mnd med baby i magen. Og UL 2 januar, det er jammen meg ikke lenge til, vi snakker jo bare om noen dager. Så artig! HURRA!!!

Hehehe.. Her er det full nedtelling til den andre nå jah[:D]

Back
Topp