Sladrer for Wondermama!

ORIGINAL: Marlu

huff [&:]

godt de er på sykehuset nå hvertfall...

Kan ikke annet enn å forestille meg hvor fælt det må være [:(]

stakkars lille!!!!![:(][:(] håper det går bra med henne!! sender mange gode tanker til familien!!!!!!

synst det er så mye sykdom nå for tida!!![:(]

ORIGINAL: silsol

ORIGINAL: Actrine

wondermama bråvåknet en natt av at Carina ikke pustet [&:] 

Å herremiiin![:(]   Kan tenke mej hun da var redd ja! Håper virkelig det går bra og at lille carina får seg en goood natt søvn. Stakkars lille jente, og ikke minst familien [:(] Uff..  Man blir egentlig litt tom for ord :(

[:o]

ORIGINAL: Kimsi

Uffameg!!! Ønsker Carina masse lykke til med videre prøver, og håper de får hvilt seg bra i natt!!

Sender de masse tanker!!!

ORIGINAL: KoseMammaen

Uff, for ein beskjed å få... [:(]
Kjenner eg får vondt i mammahjertet mitt.. [:(]

Ønsker ho god bedring og lykke til!!

*Krysser fingrene* for at det skal gå bra!!

ORIGINAL: Sun_Shine_

Huff!
Godt de fikk det undersøkt!

Ønsker Carina lykke til med videre prøver og eventuelt behandling.

Tenker på hele familien!

Nå e me komt oss hjem[:D] 

Lille Carina har mest sannsynlig refluks, me står på venteliste for å undersøka det, men alt går foreløbig fint [:)] Anfallet hennes va mest sannsynlig at hu fekk gulp i pusterøret når hu sov, og ikje klarte å få det opp, så hu satt det virkelig i halsen å mista pusten... stakkars liten.... men me fekk beskjed om at me gjorde alt rett i går natt, så e veldig letta [:)] 

Hu e heilt utslitte nå, å har vært kjempeflinke i dag[:)] først satt hu i 20 min å tok blodprøver,..... stakkars lille jentå fekk først satt nålen feil, å vridde seg, så hu e heilt prikkete på heile armen[:(] fekk så vondt i heile meg når hu måtte gå gjennom det.... de måtte ta heilt utrolig møye blod av hu, å alle prøvene fra armen [:(][>:][&o]

Så tok de EEG skanning av hodet, så varte i 20 min, å hu va så flinke[:D] hu satt bare å lekte på fanget mitt sjøl om hu hadde masse masse ledninger på hodet sitt[:)] Å så fekk hu bada i badekar ittepå, å DET va kjekt det! den prøven kom ut fint,så epilepsi va d ikje[:)]!!!

Nå ligge hu å sove å e dautrøtte, sikkert på grunn av blodet, men alt går fint...[:)] Me må bare passa på at hu sove i "oppoverbakke" me sengen, i tilfelle någe sånn sko skje igjen.... hadde det først skjedd va d økt sjangse for at d sko skje igjen ifølge barnelegen, men me får bare kryssa fingrene...[:)]

Godt å høyra alt gjekk bra, har tenkt på dokke idag [:)]

Stakkars lille Carina så måtte gjennom alt dette, men hu e ei sterke jenta, så det klare hu[:)]

Klem fra oss

Så bra at det ikkje er epilepsi! Kan tenke meg dokke pusta letta ut når den beskjeden kom. Refluks kan ein jo operere?

Godt at alt er bra med dokke - og flink Carina som tok mykje prøver, ho treng nok litt søvn dei neste dagane, ja. Og sikkert litt kos. [:D]

Back
Topp