Sladrer for Wondermama!

Actrine

Forumet er livet
ikke all sladder er like kjekk å videreformidle...[:(]

Fikk denne meldingen fra wondermama i kveld!

"Me e på sykehuset nå å har blitt lagt inn på barneavdelingen under observasjon... I morgen blir d mest sannsynlig prøver å me ska snakka me leger... Stakkars Carina e heilt utslitt nå å har tatt flerre blodprøver, men håpe hu får sova godt i natt... Så langt tyde alt på epilepsi, å de va ikje bra om hu fekk d så tidlig...men me krysse fingrene og håpe på d beste..."

huff.... mange tanker og klemmer går til wondermama og familien!!!

Uffa meg daa :( Det er jammen ikke bra. Stakkars.
Mange klemmer til Carina og Familien.

Men hva har skjedd ?

Huff så trist da[:(] Får bare håpe på det beste ja. Hils masse og si at vi tenker på hun, og ønsker masse lykke til[:)]

Uffameg!!! Ønsker Carina masse lykke til med videre prøver, og håper de får hvilt seg bra i natt!!

Sender de masse tanker!!!

wondermama bråvåknet en natt av at Carina ikke pustet [&:] 

Håpe det går bra..
Godt de er inne for sjekk, de er i alle fall i trygge hender nå!

ORIGINAL: Actrine

wondermama bråvåknet en natt av at Carina ikke pustet [&:] 

Å herremiiin![:(]   Kan tenke mej hun da var redd ja! Håper virkelig det går bra og at lille carina får seg en goood natt søvn. Stakkars lille jente, og ikke minst familien [:(] Uff..  Man blir egentlig litt tom for ord :(

ORIGINAL: Kimsi

Uffameg!!! Ønsker Carina masse lykke til med videre prøver, og håper de får hvilt seg bra i natt!!

Stoooor klem

Huff!
Godt de fikk det undersøkt!

Ønsker Carina lykke til med videre prøver og eventuelt behandling.

Tenker på hele familien!

ORIGINAL: førstegang25

Huff så trist da[:(] Får bare håpe på det beste ja. Hils masse og si at vi tenker på hun, og ønsker masse lykke til[:)]

[:)] Signerer denne fra oss!

ORIGINAL: Nuffelitan

Huff... Stakkar lille jenta! Gå gjennom noe sånt når en er så liten. Ord holder ikke. [:(] Men bra de er på sykehus nå, så får de tatt prøver og får ordna opp [:)]

Det må være grusomt å oppleve dette! Har ikke hørt noe nå, så jeg håper at natten har vert okai

helt forferdelig at noe sånt skal skje!!!! varme klemmer fra alle oss, og du må hilse henne så mye og si at vi tenker på henne!!!![:(]

Off.. nå blei eg heilt dårlig. Stakkars lille Carina. Håpe alt går greit me di alle 3 [:(]

ORIGINAL: Tarlica

helt forferdelig at noe sånt skal skje!!!! varme klemmer fra alle oss, og du må hilse henne så mye og si at vi tenker på henne!!!![:(]

Uff, for ein beskjed å få... [:(]
Kjenner eg får vondt i mammahjertet mitt.. [:(]

Ønsker ho god bedring og lykke til!!

*Krysser fingrene* for at det skal gå bra!!

Back
Topp