Sladrer for vår alles kjære Klesklypa!

LuringNr3

Gift med forumet
I natt våknet hun med rier som var uregelmessige, men hun kjente de godt ; ) Hun tenkte hun skulle vente til hun kom på overtidskontroll i dag.

Klokka 10.55 i dag, fikk jeg melding om at hun var kommet på sjukehus med blålys og sirener, skikkelig action! Da hadde hun 5 cm. åpning, hadde veldig vondt, men hadde gode hvilepauser : )

Klokka 16.04 fikk jeg ny melding om at en liten PRINS er født! Han er en skikkelig kraftkar på 3962 gram og 53 cm. Fødselen gikk visst fort, for han kom som et lyyyn etter 2 pressrier. Hun behøvde ikke å sy og formen til mor og barn er veldig bra : )

GRATULERER  Klesklypa, Klypemannen, Store-lille-klypa og Lille-mini-klypa <3
 
GRATULERER MED EN FLOTT PRINS, KLYPA!
 
Gratulera sååå møje med ein liten gutt!!! Nyyyt tiå framøve:)
 
Gratulerer så mye klypa :-)
 
Herregud! Gratulerer!!
 
Gratulerer så masse! 
 
Gratulerer med den lille prinsen!!!!!!! 
 
Takk skal dokke ha alle samme :)

dokke er så gode!

intresert i fødselshistorie?
 
Jeg trodde jeg hadde gratulert deg her også, men.. Gratulerer! Selvfølgelig interessert i å høre hvordan det hele foregikk. :)
 
Gratulerer så utrolig masse klesklypa :) 

Også en nydelig prins da <3<3
 
ÅÅÅÅÅ gratulerer så masse Så kjekt
 
Gratulerer så mye ser jeg er litt treig;) men ikkje vert innpå no særlig pga ting her hjemme.. Men gratulerer med den lille prinsen og kos deg masse med han:)
 
Gratulerer så masse. Ser at jeg også er veldig treig med å svare her inne, er så sjelden her inne for tiden. Flott å høre at fødselen gikk så bra
 
Back
Topp