sladrer for sola1979

hegemw

Forumet er livet
eggene er klare og reiser til danmark idag.
hun er tilbake natt til søndag igjen.

ønsker deg masse lykke til vennen, nå krysser vi alt som er for at det blir en pos test om 2uker

Å så spennende! Lykke til, og krysser fingrene for positiv test om to uker

Såååååå spennende. Masse lykke til Sola1979. [:)]

Oiii![:D] Så spennande!!!! Gler meg til oppdatering![;)][:D]
Krysse fingra for dåke i hvertfall[;)][:D]
KLEM

Oi! Dette blir jo kjempespennende[:D] Gleder meg til å høre hvordan det gikk, og krysser selvsagt fingrene[;)]

Lykke til med AID, flott å hør at alt går eter planen[:)]

ORIGINAL: [miss]

Oiii![:D] Så spennande!!!! Gler meg til oppdatering![;)][:D]
Krysse fingra for dåke i hvertfall[;)][:D]
KLEM

sign[:)]

Satser på at det er gull egget. Masse lykke til med AID'n vennen. Klem 

ORIGINAL: * Bobbo *

Såååååå spennende. Masse lykke til Sola1979. [:)]

(Samme som i dagboken)
Tusen tusen takk for alle lykkeønskninger og tanker!! [:)] Det MÅ jo bare bli bra!! [:)]

Var altså på Ultralyd på fredag, ca 1,5 time unna hjemstedet. Der sa gynekologen at jeg hadde en eggpose på 24 mm på høyre side og flere små på 3-5 mm på venstre. Livmoren var tresjiktet noe som betydde at den var preovulatorisk og livmorslimhinnen var på 10 mm. Ifølge han hørtes det ikke ut som det store egget hadde noen sjanse, det var for stort. Vi måtte heller satse på de små på venstre og prøve å få de større... Ble litt skuffet,  men belaget meg da på mer medisiner og nye ul til uka...
Han sendte fax til Maigaard og jeg ringte de, men de hadde lunsjpause... Ventet, og i halv to tiden kom jeg gjennom og fortalte saken. Hun diskuterte med legen og sa at de syntes jeg burde sette el sprøyta med en gang og prøve å komme meg til Danmark innen neste morgen... [8D] Phu...

Ringte mannen og fortalte han, ba han pakke litt og bestille billetter for her fikk vi det travelt... Var hjemme i 15-15.15 tiden, satte el sprøyta, pakket på et kvarter, smurte brødskiver (hadde ikke spist noe hele dagen for det var ikke tid) og satte oss i bilen i kvart på fire tiden.
Kjørte turen ned til fergen og kunne kjøre rett inn på båten. Da kunne vi endelig puste lettet ut!! [:)]

Vi kom til Århus, overnattet og møtte opp på klinikken neste dag kl.12. De var superhyggelige og inseminasjonen var gjort unna i en fei.  Jeg var redd for at alt skulle renne ut igjen... [:D] Så jeg prøvde det jeg kunne å knipe litt, men ifølge legene var ikke dette noe problem. Jeg kunne også leve som før og trene som før. Men jeg har gått til innkjøp av varmeflaske og i morgen skal jeg kjøpe ananas. [:D] Samtidig følger jeg opp med akupunktur to ganger i uken.

Gruer litt for å evt teste... Vil den skal bli positiv, orker ikke se flere negative tester... Har fått med en jeg skulle bruke Lørdag 27/9... Uff uff uff... Spennende spennende!!!!!!

Har fortsatt litt lette mens murringer og det stikker til i høyre side så jeg lurer på om kanskje ikke egget har sluppet enda?...
Legen sa han at i og med egget var så stort mente han det ville slippe i går eller senest i dag. Han så også jeg hadde en del el slim, så det var jo bra. Nå er det bare å TENKE POSITIVT!!!

Sola1979 det kan være at du kjenner egget nedover i eggelederen også, jeg gjorde et. men egget er ikke stort da det er eggsekken som er stor, så jeg krysser fingrene for at det er helt perfekt og ikke overmodent. Det tar en 3-4 dage for egget å passere igjennom den tynne egglederen, det blir stort sett befruktet innen noen timer etter eggløsning[:)]Jeg har kjent i normale sykluser omtrent når egget kommer ut av egglederen, så jeg har ikke bare el-smerter eller svake sådan da, men jeg merker det ofte fra noen dager før el og noen ganger 2-3 dager etter el på vegen ned til livmoren. Så det er helt normalt.

Ble litt rotete dette her men regner med at du forstod hva jeg mente selv om jeg tror jeg gjentok meg litt her[8D]

Lykke til vennen[:)]

Så utrulig spennande!! Dette blir bra vettu[:D]

Krysser fingrane alt eg kan

høres veldig bra ut vennen, dette er blir bra, jeg krysser alt jeg har.
dette håper jeg inderlig blir en pos lørdagen du skal teste.
ja vet hvordan det er å få neg test gang på gang, men det håper jeg ikke du opplever mere,
for jeg har en god følelse jeg altså på dette :))

masse lykke til vennen,

Tenker masse positive tanker! [:)] 

igjen: Gratulerer som ruger! Dette må jo bare gi ønskede resultater[:)]

Masse lykke til[:D]

Back
Topp