Sladrer for Prematurmor2010 *oppdatert*

Sterke flotte jenta di! Dette var kjekt å høyre[:)] Og klem til mammaen som heilt sikkert har hatt ein tøff dag.

ORIGINAL: Heidi_88

ORIGINAL: lillebebis

Fikk ny melding nå nettopp om at vesla våknet fra narkosen kl 11, og legen mente det var på tide at denne operasjonen ble gjennomført. Han mente det gikk ut over energien og pustinga, og det var mest sannsynlig derfor hun spiste så lite. Nå har nettopp vesla spist en porsjon grøt + 90 ml mme, noe Line ikke kan huske hun har gjort før :D

Så bra at alt er som det skal nå vennen :D Håper hun fortsetter å spiser bra og legger godt på seg :)

[hr]

* Fikk melding 08.23 om at de nettopp hadde trillet henne inn til operasjon og det var helt jævlig å se når hun fikk narkose :(

* Fikk på nytt melding kl 10.19 om at operasjonen var vellykket og at jeg skulle få høre mer senere :)

Beklager at jeg ikke fikk tid å sladre for deg før nå, men håper alt er i den skjønneste orden <3

OI! Kjempebra!!!  Veldig godt å høre at det går så bra med dem! [:D]

Sign[:D]

ORIGINAL: Faerytale

Å, så bra at hun spiser så mye rett etter operasjonen da! Flinke jenta!

ORIGINAL: carinasverden

Så bra!
Visste det kom til å gå bra[:D]
Masse tanker til en mor som sikkert har hatt en veldig psykisk slitsom dag, og til den lille som sikker er sliten og øm etter operasjon <3

Signerer denne!
Nå er det bare å se fremover [:)]

Dette går i riktig retning!
Håper alt blir litt lettere for både mor og barn nå[:D]

Så godt å høre at det gikk bra med operasjonen og at hun er så flink til å spise!![:D]

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: Hylei

Uffda, hva har skjedd? Har jo ikke vært så veldig mye på BV å fått med meg... Mange klemmer sendes <3

Født med åpen ductus (noe med hjerte og hovedpulsåren) så den ble lukket i dag :)

Å herregud [&:] Bra at det ordna seg nå da!!! <3

ORIGINAL: ziko

godt å høre at alt gikk bra[:)] Håper hun kommer seg fort etter oprasjonen[:)]

Off, høres fælt ut å se lille babyen få narkose, sender noen gode klemmer til deg og håper dere for den beste behandling av sykehuset[:)]

ORIGINAL: Heidi_88

Så bra at operasjonen var vellykket! [:D]
Håper alt er bare bra med dem! Også håper jeg lillemor kommer seg fort igjen.. :)

Sign [:)]

ORIGINAL: carinasverden

Dette går i riktig retning!
Håper alt blir litt lettere for både mor og barn nå[:D]

Masse lykke til videre også![:D]

Back
Topp