Sladrer for MittAndre <3 (oppdatering fra UL)

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
Jeg sladrer for MittAndre som har vært på UL, fikk denne meldingen; Ser ut som jeg har en liten gutt i magen som er frisk og aktiv,sparket og danset masse! Stooor forskjell fra sist! Og nå var han blitt 82 mm fra rumpe til hodet så hun sa jeg var kommet lenger på vei, ble satt fram nesten 2 uker til 14+1 i dag. Ny termin 5. mai.Såååååå lykkelig at jeg må på shopping!!!!

Er veldig glad for deg!! <3

Så gøy 

Jeg vil også vite kjønn

Også bli satt FREM 2 uker da. Det er STAS det

så flott at alt sto bra til, og så deilig å bli satt fram med 2 uker!

Supert!! :-D

Wow! Satt fram to uker! Det er jo enormt da :) Korter jo plutselig ned ventetida betraktelig (også sniker du deg inn foran meg også nå.. :P )

Så godt at alt ser bra ut <3

Gratulerer så mye med en liten guttebaby i magen!

Og to uker tidligere er jo bare helt utrolig. :-))

så herlig <3

Tusen takk for koselig sladremelding, Once More! :)

Og tusen takk for gratulasjoner, jenter! Jeg er så glad!!! La inn 14+1 på bv nå og da kom det ut termin 4. mai så jeg tror nok legen regnet 40+3 dager, mens bv regner 40+2. Jeg dropper og tenke termin og tenker bare 14+1 - det var et vanvittig herlig hopp mot at forrige gang jeg var gravid ble jeg satt tilbake like langt....det var en real nedtur i motsetning til dette!!! Jeg har jo egentlig ikke visst terminen min pga at jeg har veldig uregelmessige sykluser, fra januar til jeg ble gravid var de alt fra 32 til 43 dager... Så jeg tok rett og slett snittet av disse og regnet termin... så det var en gledelig overraskelse å bli satt så langt fram! Men vi får nå se på ultralyd da, om jeg blir satt tilbake igjen. Uansett så skal jeg glede meg over mine 14 uker i en måneds tid til! ;) Fikk ordinær ul 6. desember, så nå begynner nedtellinga til den :)
Hun trodde det var en gutt og pekte ut noe som hun sa så ut som en liten penis. Da vi gikk ut av sykehuset sa sambo helt ut av det blå: "Liten?? Den var da stor!" Jeg bare: "Ja, ikke sant?! Over 8 cm og lårbein over 1 cm, må jo være ca 10 cm babyen vår nå!" Han bare:"Neeei, jeg tenkte på tissen!! Den var jo ikke liten!!! Stor og klar og tydelig!!!" Hehehehe, boys will be boys....;) Så ja, jeg tror det er gutt og jeg har hatt guttefølelse hele veien så er ikke overrasket. Det føles veldig likt ut som da jeg gikk med Daniel. Menmen, om det endrer seg til ul så spiller det heller ingen rolle så lenge alt er bra! Nå har jeg feiret at lille danset og vinket og så nyyydelig ut med å spise pizza til lunsj, handlet nyyydelig babyklær på Name It, ny mamma dongribukse til meg selv og gått rundt med et latterlig smil... Hurra!!!!!

Må bare le litt av samboeren din :D

Høres ut som om du har hatt en flott dag i dag :D

Jaaaaaaaaa, fantastisk dag!!!!!  emoticon

Hahahaha :D så artig :D
åh, så heldi du er som har fått shoppa babyklær <3 gleder meg til jeg kan gjøre det :D

Så flott at alt var bra, gratulerer så mye

Tuuusen takk :)

For en lykkedag for deg, MittAndre <3!Kjempegøy å vite kjønn allerede nå (har skjønt at det er mulig ;)), og ikke minst at du er lengre på vei enn antatt! :)

Back
Topp