Sladrer for miss'en

*Bobbo*

Forumet er livet
Akkurat fått en melding av [miss]. [:)]
Hun måtte inn på en ekstra kontroll på lørdag og da skulle de bestemme uttak og innsetting dag.
Hun behøvde ikke å øke dosen på sprøyta, bare fortsett med den samme.

Dette er spennende vennen. Var selv inne til kontroll ett par ganger ved siste forsøk.
Da håper jeg eggene dine vokser seg store til lørdag. Så blir det uttak til uka engang. Masse lykke til.
Kos dere masse på shopping. [:)][:)][:)]

Stor klem.

Ååååh, så spennende[:D]

Da blir spennande no [miss][:D] Bedre å gå litt lenger på sprøyter med samme dose, enn å risikera at dei blir for store. Blir nok kvalitet no[:D]

ja dette blir spennende...jeg var oxo til ul 2 ganger, så dette er nokk vanlig[;)]
Lykke til på lørdag[;)][;)][;)]
Håper du har koset deg på shopping[;)]

Tusen takk jenter[:D]
Gler meg til ny ul på lørdag! Han såg 12-13 folikler i str. 10-13,5 trur eg, han ville at de skulle være minst 14, så det blir dei nok til lørdag[;)]
Så mest sannsynlig blir da uttak mandag eller tirsdag[:D] Da finne eg ut på lørdag[;)][:)]

miss dette høres jo bra ut, lykke til på Lørdagen og da håper jeg det blir uttak mandag eller tirsdag for deg[:)]

Flotte greier [:D] jeg har vært på både 2-3 og 4 ul før uttak på forrige forsøkene jeg, så det er helt normalt [:D]

ORIGINAL: twinanne

miss dette høres jo bra ut, lykke til på Lørdagen og da håper jeg det blir uttak mandag eller tirsdag for deg[:)]

ORIGINAL: TigerLilli

Så spennede dette er....masse lykke til med UL på lørdag!![:)]

Back
Topp