Sladrer for [miss]

*Bobbo*

Forumet er livet
Da har miss'en vært inne til sin 2 ul.  [:)]
Blir uttak på onsdag 3.des. kl.09.00. Og innsetting på fredag.  [:)][:)][:)]

Hun fikk med 4 tabletter som hun skal ta i forkant av uttaket.
Og legen så 18 foliker. [:)]

Til uka er du ruger vennen. Dette skal gå så bra, og dere skal få verdens beste julegave.

Krysser fingre og tær.

Så spennende! Tenk at du snart er ruger snuppa[:D] Håper de får ut en haug med egg på onsdag da[:)]

Takk for at du sladrer for meg * Bobbo*[;)][:D]

Ja, tenk, neste helg er eg ein av dei heldige som ruger[:)][:)] Gler meg!!
Legen meinte at eg kom til å få ut mange egg, og enda litt til. Hehe. Men så lenge det blir et par befrukta, gjerne nokre på frys og, så skal eg væra fornøyde[;)] Hadde vært greitt å fått nokre på frys, i tilfelle da skulle skjera seg, eller til søskenforsøk. For å sleppa gå gjennom nasespray+sprøyter+++ neste gong liksom[:)]

Meeen, eg tar det som det kommer. Så lenge det finns 1 gullegg så skal eg være fornøyd[:D]

(merk: det seier eg no, hehe, men kan godt være eg er litt skuffet om det blir få befrukta når eg får vite det altså...[8D])

[:D]Ooii,det var jo kjempe mange (Miss)
Da blir du ruger på et gullegg til neste helg da[:)]Og forhåpentligvis en stor haug med egg på frys:)
Tenk om 6 dager så er du ruger[;)]

Sniker litt jeg...Kjempe spennende og utrolig fortjent. Lykke til med uttak [miss]. Jeg heier på deg.[:)]

ORIGINAL: Lykke86

[:D]Ooii,det var jo kjempe mange (Miss)
Da blir du ruger på et gullegg til neste helg da[:)]Og forhåpentligvis en stor haug med egg på frys:)
Tenk om 6 dager så er du ruger[;)]

Så spennende!!! Ønsker deg masse lykke til, og håper denne jula blir helt spesiell for dere! [:D]

Oi da var mange [:D][:D][:D] Her ligge da ann te eit lager i frysen og[;)]

Men da viktigaste e at du får gullegget inn på fredag [:)]

wow det høres jo kjempe bra ut,  18 folliker,  hvis du får ut like mange egg så blir jo det supert :)
ønsker deg masse lykke til og gull egget skal inn på fredag og om 3 uker blir det en pos test :) tenk for en julegave det blir for dere :)))

ha en fin helg

Hm.. Hva tid blir testdato da? Ligger an til en flott julepresang her[8D]

Tusen takk for helsingar jenter[:D][:D] håpar eg får eit kjempeflott egg å ruga godt på, og gjerne ein "haug" i frysaren til seinare bruk[:D][:D]

Angelicka: Eg tippar 19.desember, men veit ikkje heilt sikkert. Får høyra kva klinikken seie når dei har satt inn eg, eg får nok ein dato å forholda meg til då[:)]

wuhuuuuu[:D] Dette hørtes jo knallbra ut, du skal sette eggløsningsprøyta[:D] i morgen du da. jeg setter min i kveld og inn og ta ut på tirsdag [:D] Nå krysser vi fingre og tær for at både Nissen og storken er på vår side [:D]

Ååååå miss nå ble jeg glad på dine vegne[:)] Dette høres helt knall ut !!! Håper alt går bra fremover og at du får en super jul. Du fortjener alt godt nå[;)] Lykke til med innsetting 3. des. Skal krysse alt jeg har for deg[:)]

så gøy[:)]ønske dåkke kjempe masse lykke til på onsdag og fredag[:)][:)]

19 ja! Bare 8 dager etter meg det[;)] Spennende[:D]

Så bra Miss[:)][:)][:)]
Da setter du inn egg på test dagen min[:)][:)][:)]  så spennende[:)][:)][:)]

Høres bra ut miss[:)]
Håper det resulterer i Gullegget + tidenes julegave[:D]

Dette høes jo veldig bra ut da, så jeg krysser fingrene for at du har mange av bra kvalitet.

Tenk snart er du ruger, venter sepnt på oppdatering i morgen, regner med at det samme gjelder for deg, enten du ringer eller klinikken ringer deg.

Men ruger er du nokfør uken er over på gullegget[:)]

Back
Topp