Ja, dette var skikkelig gode nyheter altså! Eg sa jo det rett ut til han mannen når eg låg der med beina i været; "Eg håpte jo litt av me skulle få begynne denne syklusen da", hehe. Rett på sak- eg neida[;)][:D]
Før me hadde innvendig ul så snakka me jo rundt prosessen og prøvinga tidligere o.l. Og da sa han legen at det kunne være at det bare blei kort regime med meg, da ville det bare bli sprøyter, men det skulle me sjå an da. Men etter å ha lagt i stolen med M som tilskuer og en sjukepleier, *små-pinlig*, så sa sjukepleieren og legen at me kunne få starte opp denne syklusen[;)] Og så satte ho opp datoar, så om 18 dagar startar eg med nasasprayen! Den går eg på heile vegen da,og den 19.november skal eg begynne med sprøytene, fikk 112,5ie, Gonal-F. Dette pga min pco, og at de ikkje vil overstimulere meg. Skal gå på de i 8 dager, så er det kontroll, og evt. uttak første uka i desember!![:D]
Sjukepleieren som satt å fortalte rundt dette da, og eg tilføyde av og til det eg visste, syntes jo at eg var så opplyst rundt det her (takk til alle jentene her inne på forumet[;)]) at me slapp å være med på fellessamtale som skulle være etter undersøkelsene[8D] "Smarte" meg, ehe..[8D][:D] Så da tok bare ho oss inn på eit rom og viste oss med sprøytene, korleis eg skulle gjere det første dagen osv. VELDIG spent! Å så etter det venta med litt, skreiv under på erklæringspapirene og så kunne me gå[;)]
Og forresten, det blir ICSI på oss, med mulig endring på egguttaksdagen[:)] De såg an prøven der og da, antallet i dag var veldig bra, men det var en del med redusert svømming, så derfor ville de da ta ICSI, for å sikre at egget har størst sjans for å bli befrukta[:)]