sladrer for meg selv *oppdatert*

sokkestompen

Elsker forumet
da er vi tilbake igjen.

Vi fikk en super jordmor! Hadde 3 cm åpning, så kateter var ikke ett alternativ lenger da det var så mye åpning, men hun strippet meg. Når vi var ferdig sa hun at hun hadde strippet ganske heftig. Nå ligger jeg her med rier og kjøreturen hjem var ikke god.

Har time til torsdag for å få modningstabletter hvis ingenting er skjedd innen da.....

Dette blir spennende, selvom jeg akkurat nå angrer litt[8D]

---------------------------------------------

da stoppet riene opp i natt og det jeg trodde var maserier, var det:-) Det var ca 6 -7 min mellom og varte alt fra 50 sek til rett ove rminuttet. Fra tolv i går formiddag til ca kl 2.

Da satser vi på torsdag og modningstablettene da:-) Det er jo også 18. som jeg, mamma og mathias har bursdga på:-) Så den 18. er en fin dag:-) Blir spennende å se på lroppen utover dagen.

Men håper maseriene har hatt litt for seg da. for kunne ikke prate i går når jeg hadde riene. noen av de reiv skikkelig:-)

Så bra!!!!

Hvis du kjenner litt murringer og diverse nå - regner jeg med du er i fødsel i løpet av kvelden/natten[;)]
Husk oppdateringer til oss stakkarene som sitter her uten tegn til at noe skal skje [;)]

Ps - så bra du møtte en hyggelig jordmor - det unnet jeg deg!!

oj så spennende!!
håper det ikke er lenge til du har lille baby i armene[:)]
lykke til!!

ORIGINAL: Anna Panna

Så bra!!!!

Hvis du kjenner litt murringer og diverse nå - regner jeg med du er i fødsel i løpet av kvelden/natten[;)]
Husk oppdateringer til oss stakkarene som sitter her uten tegn til at noe skal skje [;)]

ORIGINAL: Anna Panna

Så bra!!!!

Signerer denne jeg[:D]

tusen takk. spennende det her:-)

ORIGINAL: hommersåk

Masse lykke til... Håper du slipper å vente helt til torsdag for at d kommer igang da....

håper jeg og. sitterher nå med rier, så er veldig spennende

oioi, så spennende [:)] Lykke til fremover og håper det blir akkurat som du håper!! [:)]

Jeg ble også strippet i dag, på 3 cm og sitter her med mye verking og rier... håper noe skjer [:)]

ORIGINAL: camillajenta86

oj så spennende!!
lykke til!!

sign!! lykke til[:)]

ORIGINAL: camillajenta86

oj så spennende!!
lykke til!!

ORIGINAL: Monica

Håper det skjer noe snart... Lykke til :)

takk[:D]

ORIGINAL: *eim*

Får håpe det starter av seg selv FØR torsdag!
Jeg gikk med masrier i to døgn når jeg skulle ha førstemann, og de hadde faktisk hatt innvirkning på livmorhalsen, for når jeg ankom sykehuset hadde jeg allerede 6 cm åpning!!! Fikk da beskjed om at masrier KAN være funksjonelle de også!!!![;)]
krysser fingrene for at de bidrar til åpning dine også[;)]

det var gode nyheter[:)] krysser fingrene:-)

lykke til. hadde det slik i to dager denne gangen før Jon Andrè kom til verden. da kom det og gikk det den første dagen og den andre dagen så begynte det uregelmessig også fikk jeg plutselig regelmessige. får håpe det er slik at det er ett tegn for deg og at noe er på gang. lykke til i hvertfall[;)]

ORIGINAL: TO BARNS MOR I MARS

lykke til. hadde det slik i to dager denne gangen før Jon Andrè kom til verden. da kom det og gikk det den første dagen og den andre dagen så begynte det uregelmessig også fikk jeg plutselig regelmessige. får håpe det er slik at det er ett tegn for deg og at noe er på gang. lykke til i hvertfall[;)]

så spennende:-) Ble du strippet?

ORIGINAL: *Mina min*

18 er en super dato, jeg har også bursdag da[;)]

da satser vi på torsdag:-)

Hehehe, lykke til da!!

Back
Topp