Sladrer for meg selv! oppdatert 11.30

JeanetteR

Gift med forumet
Etter en ganske lang kveld og natt, så ringte jeg til føden for å høre om de kunne ta en liten kikk på understellet [;)] Og her fungerer riene ja, har nå 3 cm åpning så de ville strippe meg. Hun røska ganske godt der nede, og tok i med hun greide, sa hun. Ikke akkurat det beste jeg har gjort nei, men riene strømmet på med en gang.. Hadde 5 stk på de 30 minuttene jeg låg til ctg registrering.

Vi dro hjem igjen, ubehagelig biltur på humpete veier[8|] Fikk ordre om at jeg skulle legge meg i badekaret til kvelden og ta 1 gram paracet for å se om det hjelper på resten. Sitter i godstolen nå og det verker ganske kraftig og riene er her, men ikke regelmessige.

Spennende [:)]

Hatt myyye menssmerter/verking og kraftige rier, men ingen som er regelmessige.. Strippingen har uten tvil hatt effekt for å få mer kontraksjoner, vondt å gå og vondt å stå.. Skulle egentlig ta et varmt bad, men dropper det bare å kryper til sengs.. Jeg orker bare ikke den kravlinga nedi og opp av badekaret.. Tar det i morgen jeg[;)]
Send meg gjerne litt fødestøv, jenter.. Hadde jo vært greit å få noe ut av dette "maset" snart da [:D]

Hvem stakk av med fødestøvet mitt?![:-][:'(][8D]
Fortsatt likt med mye mensverking og rier, men fortsatt ingen regelmessige... Våknet av en smell i natt, men den gikk over like fort som den kom omtrent.. Nei, denne jenta skal ikke ut hun[8D] Jeg sov for første gang på lenge nesten hele natta, noe som har gjort at blødningene etter strippinga ikke kom ut, så nå driver jeg å prøver det. For et griseri [:'(]

Oioioio!! [:D] Dette blir kan bli en spennende natt!! [8D]

Spennende!!!Lykke til[:D][:D]

OiOiOiOiOi tippa (nok en gang...) at no skjer d!![:D] keep me updated!! [:)] 

ORIGINAL: Tulipzo

ORIGINAL: Julia89

Ojojoj, nå er det straks din tur [:D]

lykke til!

Spennende!! Lykke til[:D]

masse lykke til.. du har vært kjempeflink [:D]

ORIGINAL: eiramena

Oioioio!! [:D] Dette blir kan bli en spennende natt!! [8D]

ORIGINAL: LineMerethe

Spennende!! Lykke til[:D]

ORIGINAL: vannmann_81

Å så spennende !

Gleder meg til oppdatering

sign! Lykke til!!

Spennande, no begynna ting å skje ja [:D]

Lykke til - huska å oppdatera oss når du kan! [;)]

Oi oi oi så spennende!! Håper det skjer noe i løpet av natta! Masse lykke til, Jeanette! [:D][:D]

*****Fødestøv sendes i bøtter og spann*****

Masse lykke til, håper det tar seg opp og blir regelmessig snart [:)][:)]

Back
Topp