sladrer for medusa! oppdatert x 2 :)

*rosalita*

Glad i forumet
fåttmelding nå i morrest klokka 08.00 :

heisann! da er det action igjen. ny blødning. ligger til registrering og venter på lege.
forrige gang jeg snakket med lege sa di at om jeg blør en gang til,vil di ikke vente lenger med ks.
så da får vi se hva som skjer[:)]
babyen har det forresten fint!

så lykke til medusa og gleder oss til ny oppdatering[:D]

--------------------------------------------------------------

ny oppdatering nå klokka 10.47 :

Da blir det visste ks idag!hjelpes!
nå skal jeg legges på væske,få kateter og ellers bare vente på at Stian kommer og ting skal begynne å skje..
regner med at mye er unnagjort om få timer[;)]

ja nå skjer det saker og ting og det er ikke lenge til hun har babyen sin i armene sine[:D][:D]
lykke til videre medusa[:D]

--------------------------------------------------------------

ny oppdatering klokka 15.45 :

da ligger jeg på postop[:)] vi har fått en liten gutt! han er 49 lang og veier 2890.
ikke verst med 4 uker til termin[;)]
han slet litt med å puste først,men nå er alt fint og han ligger på intensiven til overvåkning.
jeg mistet ganske mye blod,men er stabil og fin nå.
desverre har jeg ikke fått sett han enda,men håper det ikke er så lenge til jeg får det nå[:)][:)]

GRATULERER SÅ MASSE TIL MEDUSA83 MED LITEN GUTT!![:D][:D][:D]
GODT Å HØRE AT ALT GIKK BRA OG AT DI TAR GODT VARE PÅ DERE[:D][:)]

OIOIOIOIOIOI!!!!! Håper virkelig alt blir bra til slutt, LYKKE TIL MEDUSAEN VÅR! [:D][:D][:D]

OIOIOI Lykke til Medusa - håper alt går bra med dere begge to! Og det gjør det jo [:D][:D]

OI, såpass ja!

men uansett ikke mange dager til den planlagte KS, vil vel ikke vente så mye lengre[;)].

oioioi, tenk om du har beibisn din her snart a, shitt... tia har gått aaaaalt fort[;)]

lykke til!!!!!!!!!

ORIGINAL: Reinbue

lykke til.. dette blir spennende :)

[:D]

Lykketil, gleder meg til masse bilder fra deg[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Reinbue

lykke til.. dette blir spennende :)

OIIIIIIIIIII!

så spennende! tenk at beibiene kommer i dag[;)] gleder meg til oppdateringer senere[;)]

Næææææh, så moro at det skjer i dag (på tross av at det er før terminen...:!!!)

LYKKE TIL, gleder oss MAX til oppdatering! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Lykke til!!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk [:)]

ORIGINAL: Vand

OIOIOIOIOIOI!!!!! Håper virkelig alt blir bra til slutt, LYKKE TIL MEDUSAEN VÅR! [:D][:D][:D]

kryyser alt jeg har.. og venter kjempe spent på neste oppdatering

ÅÅÅÅ som jeg sa, jeg viste det!! Gratulerer så masse masse med lillebror Medusa, håper dere koser dere masse sammen as we speak! Gleder mefg masse til bilde altså! [:D][:D]

Gratulerer med den lille gutten medusa!! Tenk så heldig du er som har en liten babyklomp å kose med snart!! :):)

Gratulerer så mye med lillebror!!![:D][:D] Håper formen deres kommer seg og at du har fått se lillegutt nå!!! Kos dere!![:D]

Gratulerer så mye med gutten!!!! Gleder meg til å se bilder [:)]

ORIGINAL: *MissMe*

Gratulerer så mye med lillebror!!![:D][:D] Håper formen deres kommer seg og at du har fått se lillegutt nå!!! Kos dere!![:D]

Back
Topp