Sladrer for maria2009

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
BESTE NYHETER!

" Victor Emìl kom klokka 06.31 og er 51 lang, 3700 gram. Langt ifra så stor som vi trodde! Helt uten smertelindring fløy banneorda veggemellom men vi fikk han da ut til slutt. Jeg sliter med blødninger antakeligvis siden jeg hadde hatt rier over så lang tid men har fått sprøyte og 3 piller for det så håper det gjør susen. Utslitt men nydelig gutt :) "

HURRAAAAAAAA!!!!!!! Endelig kom den etterlengta prinsen!

Håper mor kommer seg raskt - og at den nye familien får den beste tiden fremover.
Gratulerer så mye ♥♥♥

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Håper det går bra med alle sammen! Velfortjent!:):) gratulerer så mye:)

Hurra!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Juhuu! Endelig var jobbinga over, nå kommer den tøffe biten ;-) amming, våkenetter, finne ut av alt igjen og komme seg tilbake i form.

Grattis og lykke til :D

Endelig!! :) Gratulerer så mye :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

ENDELIG!
Gratulerer så mye ❤
Kos dere masse nå :)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Gratulerer :)

Gratulerer:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Tusen takk jenter! :-D er så lykkelig!
Vi har akkurat fått flytte til barsel. Prinsen klarer ikke ta bryst så måtte mate fra kopp da han plutselig ble skjelven og klam pga lavt blodsukker. Han fikk en tøff start på livet med navlestreng rundt halsen og svelget fostervann med avføring. Og jeg hadde pga lang tid med rier fått klumpete og levret blod oppsamlet i livmor så det ble dramatisk for oss begge to en stund. Fryktelig skremmende men vel verdt det nå. Han er en nydelig gutt <3

Sent from my ST18i using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1373735258399.jpg
    1373735258399.jpg
    22,2 KB · Visninger: 39
Gratulerer så mye! :)
Leit at det ble en dramatisk start, men nå kan det jo bare bli bedre! Masse kos og familietid! :)
Det er en nydelig gutt du har fått! :)
Nyt tiden framover!

Gratulerer så mye med prinsen!!
Leit å hørte at det ble en tøff start og fødsel, men flott at det går bra nå.
Nyt synet av prinsen og kos dere masse :)

Back
Topp