fikk for en stund siden en melding av min kjære sladrevenn. hun skriver:
Jeg fikk beskjed om å komme på en skjekk på føden pga de smertene jeg fikk i siden. Det ble plutselig så vondt at jeg trodde jeg skulle svime av. har nå fått en stg, urinprøve og målt blodtrykk. nå venter jeg på legen for videre skjekk.
Håper alt står bra til meg deg og jenta i magen. lykke til!
jeg oppdaterer når/om jeg hører mer.
--------------------------------------------------------------------------
fikk en ny melding av henne nå kl 17.11
hun skriver:
"Hei igjen. Da har jeg fått konstantert at jeg har nyrebekkenbetennelse og blitt lagt inn. Har fått meg en pinex forte og en varm rispose. Smertene er grusomme! Snart får jeg da antibiotika intavenøst og så skulle det tas noen blodprøver. I morgen skal jeg få ul av nyrene mine. Den lille i magen har det heldigvis fint:-)"
uff det høres virkelig vondt ut. krysser fingrene for at du snart blir bedre!
Jeg fikk beskjed om å komme på en skjekk på føden pga de smertene jeg fikk i siden. Det ble plutselig så vondt at jeg trodde jeg skulle svime av. har nå fått en stg, urinprøve og målt blodtrykk. nå venter jeg på legen for videre skjekk.
Håper alt står bra til meg deg og jenta i magen. lykke til!
jeg oppdaterer når/om jeg hører mer.
--------------------------------------------------------------------------
fikk en ny melding av henne nå kl 17.11
hun skriver:
"Hei igjen. Da har jeg fått konstantert at jeg har nyrebekkenbetennelse og blitt lagt inn. Har fått meg en pinex forte og en varm rispose. Smertene er grusomme! Snart får jeg da antibiotika intavenøst og så skulle det tas noen blodprøver. I morgen skal jeg få ul av nyrene mine. Den lille i magen har det heldigvis fint:-)"
uff det høres virkelig vondt ut. krysser fingrene for at du snart blir bedre!