Sladrer for Lille Mille

Tullemor79

Gift med forumet
Fikk følgende melding av Lille Mille: Ruger på 1 eksemplarisk egg, tatt ut fra læreboka[:)] 2 på frys[;)]

Hurra, hurra vennen!!! Jeg er så glad på deres vegne! Nå skal det bli baby[:D] Ta vare på deg selv og la mannen din skjemme deg bort i rugetida!![:D][:D][:D]

Håper det er greit at jeg sladra for deg, er så glad for deg!!!

Gratulerer så mye som ruger Lille Mille.
Ta godt vare på deg selv nå i rugetiden[:)]

Satser på positiv test om 14 dager[;)]

ORIGINAL: Gjørdis

Heier på deg og krysser det som krysses kan!!!

Dette var jo strålende[:)][:)][:)] Da satser vi ALT på positiv test om 14 dager[:)][:)][:)] Nå kan du senke skuldrene og bare tenke på deg selv og rugingen[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Nesing

Så flott, Lille Mille! Nå er det ruging og atter ruging som står på din timeplan fremover. Håper det hele ender med pos test om 14 dager. Godt å vite at dere også har to egg på frys, men de håper jeg heller kan brukes til søskenforsøk når den tid kommer. Lykke til, vennen! [:D][:D]

Jippi, jippi. [:)][:)][:)]

Jeg har tekstet litt med Lille Mille i dag, og jeg syntes det lyste positivitet og optimisme av meldingene hennes[:)] Helt superdupert, sånn det skal være vennen[:)] Dette skal gå bra!!

Så flott. Gratulerer som ruger[:)] Krysser fingrene for positiv test om 14 dager[:D]

Så flott!! Kjempegode nyheter!
Ta vare på deg selv nå, om 14 dager skal testen vere positiv! [:)]

Tusen takk jenter Jeg kan ikke tro at vi faktisk kom helt frem til innsetting! Er så lettet nå [:D] Det var visst 5 av eggene som hadde blitt befruktet, men 2 av dem falt bort i dag - den ene med for mye arvestoff og den andre stoppet bare opp. Men er glad det var 3 bra igjen!

Jeg er ruger!! [:D] Tjoho! [:D]

ORIGINAL: *Bobbo*

Tjhooooo, du ruger snuppa. [:)][:)][:)]
Super happy på deres vegne.

Så flott! Og spennende!
Masse lykke til! [;)]

knall bra[:D][:D][:D]kos deg i rugetida[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Gjørdis

GRATULERER, Lille Mille!!! 

Pass godt på det perfekte lille viduneret i magen, og slapp av og kos deg masse i rugetida. Dette blir spennende!!! Godt å ha to egg på frys, men jeg har sånn tro på at det blir full klaff på deg nå jeg. Har hatt det hele tiden, og håper jeg har rett! [:)] Masse lykke til!

Gratulerer masse som ruger!!!

krysser alt jeg har for at i allefall et av de klarmrer seg fast i ni mnd!!!!!!!!!!

Du fortjener virkelig det!!!!!!!!!!!!!!!!

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  Nå skal det bli baby [:D][:D][:D]

Så bra lille mille,dette var gøy[:)]
Kos deg i rugetiden, dette skal bli postivt om 14 dager[:D]

Masse lykke til Lille Mille! Håpar dette går din vei og at du ruger på gullegget no! [:)]

Back
Topp