Sladrer for KineL!

*Sandermamma*

Forumet er livet
Fikk melding av Kine nå. Som noen fikk med seg igår så skulle hun inn på sykehuset med Andrine, fordi hun har slitt med pusten og nesten ikke spist siden onsdag i forrige uke.

De er nå lagt inn på sykehuset og lille Andrine har RS virus. Kine er glad de er på sykehuset og får den hjelpen de trenger. Det ser ut som at behandlingen har hjulpet og at hun begynner å bli litt bedre. Stakkars lillevennen[:(]

Fikk et kjempefint bilde av syke jenta, og må jo si at tenk at det går an å være så nydelig og søt selv når man er syk

Masse masse god bedring til lille Andrine og en stor klem til mammaen[:)] Er ikke lett å se bebisen sin så syk[&o]

God bedring til Andrine!

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Huff da...stakkars lille Andrine! [&o] Håper behandelingen hjelper, og at hun blir fort bra! Ekkelt med det rs-viruset altså [:o]

Masse god bedringsklememr herfra! [:)]

[:)][:)]

Huff da...stakkars lille Andrine! [&o] Håper behandelingen hjelper, og at hun blir fort bra! Ekkelt med det rs-viruset altså [:o]

stakkars Andrine [:(] masse god bedring!

signerer

Hei damer. Og takk til sladredamen,pene Lena.
Dette ser bra ut. Andrine spiste nesten alle måltidene igår uten at de kom opp igjen. Vi må veie henne før og etter hvert måltid for å se hva hun tar til seg.
Da vi kom på sykehuset var hun 160 g mer enn hun var på 6 ukers kontrollen for 3 uker siden så hun har tapt seg masse på denne sykdomsperioden(takk gud for at jeg har store barn som har litt å gå på). Men nå går vekta opp,sakte men sikkert.

Pusten er blitt bedre. Hun har akkurat spydd opp uante mengder med slim,å jeg ble overlykkelig,hehe.
Har vært litt styr med lav O2 metning i perioder men der ser ut til å ha stabilisert seg å hun trenger lite oksygen nå.
Inatt har jeg sovet ordentlig,for første gang på en uke. Har hatt verdens beste sykepleier som har tatt seg av Andrine
så jeg kunne sove.
Vi har hatt fysioterapi som har vist oss teknikker for å få opp slim,dette har fungert bra i kombinasjon med medisiner.

Nå skal vi bare ta tiden til hjelp så vi kan reise hjem når de føler at dette er under kontroll. Ta
Takk for alle lykkeønskinger.

stor klem fra Kine og Andrine

[:)]

Stakkar lille pia, å mor å far å alle sammen[8D]
Så ekkerlt når det er noe med de små. Men bra ting er under kontroll,og dere får god hjelp. Så bra du fikk sovet ut å da.
Får håpe det går fort fremmover, så dere får kommet hjem snart.
God bedring til lille Andrine.

Back
Topp