Sladrer for Janpanmarsipan *oppdatert 12. April*

TinaL

Forumet er livet
09.04/ kl 14.40
Vet det er en annen sladretråd for henne her inne, men blir litt lettere for meg å oppdatere om det er jeg som har hovedinnlegget, så lager en ny jeg :)

Fikk nettopp ny melding av henne hvor det står at hun må ligge på sykehuset ihvertfall til over helga. Hun har ikke tålt medisinen så bra og blodtrykket er på vei til topps igjen. Hun har en del mensmurringer som legen mente var modning på gang. Så kanskje det skjer noe av seg selv snart ;D De blir ihvertfall ikke å stoppe fødselen om den starter ;)

Ønsker deg massemasse lykke til :) Håper jenta bestemmer seg for å komme snart så du slipper å være plaget over lengre tid :)

[hr]
11.04 / kl 13.00
Fikk nettopp ny melding om at det fremdeles ikke er noe nytt. Blodtrykket er stabilt høyt, så hun må bli værende på sykehuset ihvertfall til i morgen.

Håper du får reise hjem i morgen, må være kjedelig å ligge på sykehuset uten å ha noe å gjøre :/

[hr]
12.04 / kl 13.45

Hun ligger fortsatt på sykehuset, men i dag er formen virkelig ikke på topp, Mye vondt i hodet og veldig svimmel. De ser det nå an fra dag til dag om de skal sette henne i gang. Hun har jo nå rundet uke 37, så ingen problem om de ønsker å sette henne i gang :)

Krysser fingrene for at formen din blir bedre og at du snart har jenta di i armene :)

huffda, stakkars.. er ikke noe behagelig og være innlagt, men hu er ihvertfall i de beste hender [;)] Får håpe det starter av seg selv snart da så hu slipper og slite så mye mer :))

Lykke til Janpanmarsipan [:)][:D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Masse lykke til janpanmarsipan [:)]

sign[;)]

Håper jenta kommer snart...[:D]Lykke til...

ORIGINAL: Lussa88

huffda, stakkars.. er ikke noe behagelig og være innlagt, men hu er ihvertfall i de beste hender [;)] Får håpe det starter av seg selv snart da så hu slipper og slite så mye mer :))

Lykke til Janpanmarsipan [:)][:D]

Masse lykke til!![:)]

uff høres ikkeg reit ut.
Lykke til marsipanen!

ORIGINAL: mai2010

hørt noe mer ?

Ja hun ligger fremdeles på sykehuset, alt er bare rolig og ingen baby enda. Men det blir ingen Mai-baby, hun kommer til å føde i April :)

Logget meg akkurat på så får jeg melding fra Lillebebis[:)]

Jeg ligger fremdeles på sykehuset. Har fått beskjed om å ligge i ro, ruge og kjede meg.
Blodtrykket er stabilt høyt og jeg må fortsette med medisinen selv om jeg slapp å ta den i går. Ny lege på vakt.....

Blir nok ingen mai baby på meg. Legen sa at enten kommer de til å sette i gang i neste uke eller uka etterpå. Uaktuelt å la meg gå tiden ut med både høyt blodtrykk og svangerskapsdiabetes.

Var på samtale med angstjordmor på torsdag og alt gikk fint. Fikk omvisning på fødestua og greier, så nå vet jeg ihvertfall hvor jeg skal være når jeg føder[:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Logget meg akkurat på så får jeg melding fra Lillebebis[:)]

Jeg ligger fremdeles på sykehuset. Har fått beskjed om å ligge i ro, ruge og kjede meg.
Blodtrykket er stabilt høyt og jeg må fortsette med medisinen selv om jeg slapp å ta den i går. Ny lege på vakt.....

Blir nok ingen mai baby på meg. Legen sa at enten kommer de til å sette i gang i neste uke eller uka etterpå. Uaktuelt å la meg gå tiden ut med både høyt blodtrykk og svangerskapsdiabetes.

Var på samtale med angstjordmor på torsdag og alt gikk fint. Fikk omvisning på fødestua og greier, så nå vet jeg ihvertfall hvor jeg skal være når jeg føder[:)]

Godt å høre at du blir tatt vare på! Skjønner det er kjipt å ligge og ruge og kjede seg... [&:] Ønsker deg masse lykke til når den store dagen kommer [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Masse lykke til janpanmarsipan [:)]

sign[:)]

Masse lykke til

Oppdatert i hoved innlegg :)

så kjedelig.. håper du får reise heim i morgen..

oppdatert :)

Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan sette henne igang. Er jo ikke noe godt for henne eller barnet den situasjonen hun er i nå [8|]

Håper hvertfall at alt går som det skal og at hun holder ut!! [:)][:)]

Ønsker henne masse lykke til og at det blir noe action snart [:D]

Skal hilse fra Gunn og si tusen takk for lykkeønskninger :)

Back
Topp