Sladrer for Gulljentå_mi

Lykkerus

Lykke <3
En liten rampegutt som ikkje har sparka så mye i går å i dag :/
Noen som har gode tips til å få babyen til å sprelle litt?

Synest det var så godt og få så mange gode ord når eg var bekymra for lille i magen sjølv :) nå er det sladrevennen min som trenger det <3

Siste oppdatering:
Heisann. Da har jeg igjen vært på sykehuset. Kjente veldig nedgang i liv i magen i går og i dag. Kjenner litt mer nå, men tar det seg ikke opp snart så må jeg nok inn igjen. Men de sa at alt såg fint ut.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg hadde det slik for noen uker siden, og ble grundig sjekket på sykehuset, fikk beskjed om å gå meg en tur, spise is og drikke iskald cola for å få litt energi, hjalp hos meg. Ble litt mer liv i gutten, og nå har han virkelig våknet til liv igjen for å si det sånn :)

Ho e på veg t sykehus igjenn :/ fortsatt ikkje aktiv baby i magen :(

Ho e på veg t sykehus igjenn :/ fortsatt ikkje aktiv baby i magen :(

Huff da :( må baby ut om det er dårlig med liv? Hvor langt er hun på vei?

Heisann. Herligt at dere tenker på meg. Går bedre nå. Kjenner litt spark heldigvis. Var fine målinger på sykehuset. :-) har forranliggende morkake, så det kunne være årsaken til at jeg ikke har kjent noe særlig.

En liten rampegutt som ikkje har sparka så mye i går å i dag :/
Noen som har gode tips til å få babyen til å sprelle litt?

Synest det var så godt og få så mange gode ord når eg var bekymra for lille i magen sjølv :) nå er det sladrevennen min som trenger det <3

Siste oppdatering:
Heisann. Da har jeg igjen vært på sykehuset. Kjente veldig nedgang i liv i magen i går og i dag. Kjenner litt mer nå, men tar det seg ikke opp snart så må jeg nok inn igjen. Men de sa at alt såg fint ut.

Hvis man ikke kjenner så mye liv skal man drikke masse kald drikke, eller spise is :) hvis du da ikke kjenner bevegelse innen 10 min skal du ringe legen!

Heisann. Herligt at dere tenker på meg. Går bedre nå. Kjenner litt spark heldigvis. Var fine målinger på sykehuset. :-) har forranliggende morkake, så det kunne være årsaken til at jeg ikke har kjent noe særlig.

Så bra det var en naturlig forklaring :) da kan du slappe av i noen uker til!

Back
Topp