sladrer for endeligbaby! -en sterk...men ble en glad historie

tinky winky

Glad i forumet
Sladrer for endeligbaby! - en god vennine og arbeidskollega...

Historien; i uke 7+ var hun på UL pga blødning- alt var normalt og hjerte banka!!![:)]

Var tilbake for tidlig UL på tirsdag 11+, der ble lykken snudd til sorg på få minutter... de fant ingen hjerteaktivitet- og det hadde trolig skjedd uka før ut i fra lengden.. MA[:(]

Onsdag morgen dro de til sykehuset for utskraping...[:(] satt lenge og snakka med legen om hvilke valg de hadde for å få ut beibin (utskraping, tabl...) Legen spurte om de ville ha en Ul før de satte i gang- OG DER FANT DE ET FRISKT FOSTER SOM RØRTE PÅ SEG OG HJERTE BANKA (og en cm lengre enn dagen før?)[:D][:D][:D] Legen ble så skjelven at han måtte ut på gangen en tur før de fortsatte og se på den lille babyen[:)][:)]

Vi har grått masse de siste dagene, men nå er det heldigvis gledes tårer - og faktisk litt sinne tårer[:@]

ENDELIGBABY! skal bli mai mamma alikevel og vi skal kose oss med voksende mager[:D]

Dette er en fantastiks nyhet

Å herregud for en opplevelse! Må jo være i sjokk og ganske forvirra over hva som har skjedd..litt av en påkjenning å få! Du hilse hun så masse og ønske lykke til![:D]

ORIGINAL: vidunderet

Å herregud for en opplevelse! Må jo være i sjokk og ganske forvirra over hva som har skjedd..litt av en påkjenning å få! Du hilse hun så masse og ønske lykke til![:D]

*sign*

sprøtt! bra at d gikk bra tilslutt da! heldivis tok de en siste ul!! skummelt at noe sånt kan skje!!!

Veldig god nyhet! [:D][:D]

Men skummelt at slikt kan skje i det hele tatt..... Hun bør sende inn klage så det kan undersøkes hva som er grunnen til at første legen fant er mindre og dødt foster....Kanskje utstyret ikke funker...lege som er inkompetent på området....uansett bør andre få slippe å oppleve dette!

ORIGINAL: Rosaka

Veldig god nyhet! [:D][:D]

Men skummelt at slikt kan skje i det hele tatt..... Hun bør sende inn klage så det kan undersøkes hva som er grunnen til at første legen fant et mindre og dødt foster....Kanskje utstyret ikke funker...eller kanskje det er legen som er inkompetent på området....uansett bør andre få slippe å oppleve dette!

(teite meg kan ikke forskjell på edit og quote[8D])

Det var utrolig bra at det var liv der likevel og samtidig skremmende at legene kan ta så feil. Heldigvis hadde dette en positiv ende![:D]

Skummelt - fikk frysninger jeg nå [&:] 
Men slutten her er jo likevel helt fantastisk [:)] Lykke til videre [:)]

Så bra at alt var bra med den lille. Men så bra at de tok ul og fant ut at alt var bra. Må ha vært en grusom og skremmende opplevelse som endte heldigvis bra.

Herlighet for en historie [:o]
Skrekk og gru hvis de ikke hadde tatt ekstra ul [:o]
Forstår ikke hva som skjedde, og att noe sånt kan skje [8|]

Men gratulerer så mye med spiren som lurte legene [:)]

Så godt å høre!

Glad på hennes vegne!!

ORIGINAL: MammaenTilLillePrins

sitter bare her og måper jeg!
frysninger delux også.

sier bare for en opplevelse..

Endeligbaby: GRATULERER så utrolig mye med spiren der inne[:)]

Oj, nå begynte jeg å gråte også....

Så deilig å høre at det også kan ende bra!!!

Gleder meg til å følge med henne framover[:D]

Hei alle sammen!

Tusen takk for alle gode ord!

Helt jævlig å få beskjed om at det ikke var håp og helt fantastisk å få høre at det ikke var sant!!! Men det var det værste døgnet i hele mitt liv, håper ingen andre får oppleve dette!!!!!!

Vi er lykkelig gravide og koser oss med "magen"! Kjenner at det har vært en forferdelig psykisk påkjenning og er litt tom, men klarer ikke annet enn å smile når jeg tenker på den lille babyen som lå inni magen og hjerte som dunka, helt fantastisk å se:-)

Blir et veldig spesiellt barn dette tror jeg:-)

Gleder meg til mai!!!!

ORIGINAL: vidunderet

fikk tårer i øynene når jeg leste dette nå.

[:)][:)][:)]  Gleder meg så på deres vegne.
Håper ingen må gå igjennom det som dere har oppled nå.
Sender over en god klem og mange lykketårer [;)]

Aleris privat sykehus i Trondheim.

Legen som tok imot oss på St. Olav var verdens koseligste person, han var så "god" og omsorgsfull! All ære til måten han behandlet oss og saken på. Følte meg så godt tatt vare på. Måten han pratet på, forklarte etc han var suveren!!!!

ORIGINAL: tinky winky

Onsdag morgen dro de til sykehuset for utskraping...[:(] satt lenge og snakka med legen om hvilke valg de hadde for å få ut beibin (utskraping, tabl...) Legen spurte om de ville ha en Ul før de satte i gang- OG DER FANT DE ET FRISKT FOSTER SOM RØRTE PÅ SEG OG HJERTE BANKA (og en cm lengre enn dagen før?)[:D][:D][:D] Legen ble så skjelven at han måtte ut på gangen en tur før de fortsatte og se på den lille babyen[:)][:)]

HVAA? EN MIRAKEL BABY!!

Men tenk så HELDIGE de var for at legen tok UL før han satte igang med tabletter og utskaping!!!

Back
Topp