Sladrer for Eldiss!!! *opppdatert x 3, HAR FØDT!*

Klesklypa

Gift med forumet
Fikk melding av Eldiss no kl 14.50, ho har vert på føden i mange timer allerede og har no 4 cm åpning! Ho har besvimt av bedøvelsen, så vi får håper dette går fort!
jei!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Oppdatering kl 18.01:
No har de satt ho på medisner for å dempe riene, de skal prøve å utsette det til i natt da kroppen hennes sa litt stopp i sted.
No har ho heilt ok :) og håper på å få sove noken timer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Oppdatering 21.01 kl 15.02
Eldiss har født! Lille Andreas kom med KS. livmora til Eldiss blei vist ødelagt av alle riene, så ho kan ikkje føde vaginalt neste gang heller. Men Andreas var 3735 gram, 50 cm og 35 cm rundt hodet. Heilt perfekt!

Gratulerer så masse Eldiss!!!!!
 
OiOiOi! Da blir det nok bebis i dag. Håper hun får en bedre fødsel enn forrige gang! Gleder meg til update. :)
 
Krysser fingrene for Eldiss og sender litt fødestøv!!!!
 
spennende 
 
Oj, så skummelt då! Du må hilse ho så mykje og ønske ho masse lykke til frå meg! ;)
 
Juhu!
 
Ååååh, så spennende!!! : D Lykke til, Eldiss!

Gleder meg til å få slike meldinger fra deg også snart, klypemor! ; )
 
Gratulera så møje med den lille prinsen ! <3

Nyt tiden! 



 
Gratulerer så mye eldiss emoticon
Kjempefint navn dere har valgt til gutten deres emoticon
 
Gratulerer så mye Eldiss!!!!!

Nyt tiden som ligger foran...håper virlkelig det går bra med deg og gleder meg masse på oppdateringer!!

klemmer :)
 
Gratulerer! Godt jobba! ;-)
 
Gratulera så møje som tobarnsmor:) Nyyyyt dagane!!!
 
Tuuusen takk for gratulasjoner :)
 
Gratulerer så masse med lille Andreas Så kjempekos. Nå må du huske å nyte dagene*klem*
 
får skrive det her å da,, kan aldrig gratulerer en ny 2 barns mor for mykje...  GRATULERER med vetlingen.. stor klem fra meg,, ønsker dere mye lykke å hell framover;)
 
Tusen takk alle!! :)

I dag har jeg vært på føden og tatt ut stiftene i såret mitt, pluss reist hjem igjen med en antibiotikakur.

Fått infeksjon i KS såret. Det har verket og blødd igjennom alle klærne mine nå i et par dager, og har knapt klart å bevege meg. Så skal si det har vært mye å gjøre for mannen i huset.. velkommen til min verden eller noe sånt :p hehe.
Måtte få lokalbedøvelse for å ta ut stifene også pga at den ene stiften hadde grodd inn i magen..

Så NÅ håper jeg at jeg blir kvitt vondtene om en stund. Blir i hvertfall veeeeeldig lenge til neste fødsel. Hehe!
 
Back
Topp