Sladrer for blioktobermammaigjen

bøllefrøet mitt

Glad i forumet
Hun har nå ligget på sykehuset og ventet på å bli satt igang, mye frem og tilbake.
Så fikk hun nettopp beskjed om at hun blir sendt hjem pga at det ikke var medisinsk grunnlag for å sette igang hu stakkars. Så hun kommer vel sikkert innom seinere. Vi får håpe for hennes del at fødselen tar seg opp igjenn da[:)]

Samtidlig vil jeg gratuler lille tulla hennes med 3 års dagen, bra mamman fikk komme hjem til det da[:)]

Gratulerer så masse

bra hun får vært der på bursdagen til jenta si da. men stakkar for en skuffelse det må ha vært å få en sånn beskjed når du ligger der å venter [&:] *klem*

Uff, så kjedelig... [&o] Når man legges inn for å bli satt i gang psyker man seg jo opp på at det blir fødsel. Så det kan jeg tenke meg er en nedtur... Men, trøsten er jo at hun får med seg bursdagen til dattra da [:)]

ORIGINAL: Theram

Uff, så kjedelig... [&o] Når man legges inn for å bli satt i gang psyker man seg jo opp på at det blir fødsel. Så det kan jeg tenke meg er en nedtur... Men, trøsten er jo at hun får med seg bursdagen til dattra da [:)]

Signerer. Håper det tar seg opp igjen snart.

Back
Topp