Sladrer for babyT!

Guria

Elsker forumet
Hei!

Da har jeg fått en melding fra babyT:

Nå er vi ferdige med UL. Alt så helt fint ut, og det lille knøttet lå rolig og fint så vi fikk fine bilder. Vinka litt og svelget fostervann. Ligna på pappan sin i profil [:)]

Så flott å høre at alt var bra[:)]

Så godt å høre at alt sto bra til. [:)]

såå gøyt=)) det var en fiiin nyhet=)) hihi[:)]

ORIGINAL: hegemw

det var bra, koselig å høre at alt var bra.

Så flott da, lignet på pappaen sin hva betyr det da[8D]
Men de ville kanskje ikke vite kjønn.

ORIGINAL: * Bobbo *

Så godt å høre at alt sto bra til. [:)]

Så bra då[:)][:)][:)]

Så bra at alt stod bra til med knøttet, tenker det letter en byrde fra skuldrene det[:)] Er det bare å se framover til fødselen og det å få hilse på lille-knøttet[:D] Hadde vært kjekt å sett ul-bilder dersom dere vil vise frem det![:)]

ORIGINAL: [miss]

Så bra at alt stod bra til med knøttet, tenker det letter en byrde fra skuldrene det[:)] Er det bare å se framover til fødselen og det å få hilse på lille-knøttet[:D] Hadde vært kjekt å sett ul-bilder dersom dere vil vise frem det![:)]

Kanskje vi får se bilder i kveld eller i morgen, babyT kommer sent hjem i kveld.. Synes profil bilder er så morsomme, så fasinert av at det virkelig er en liten person inni magen liksom [:)]

Så bra!! [:)]

ORIGINAL: Sola1979

Så bra!! [:)]

Godt å se at min sladrevenn Guria har oppdatert dere [:D] Takk!

Det var helt fantastisk å se knøttet igjen idag. Så nydelig! Pappan filma litt underveis. Har sett på filmen nå, og man kan tydelig se at h*n sparker, hikker og drikker fostervann. Vi ville ikke vite kjønn. Hjerteklaffen fungerte som den skulle, og alt så helt fint ut. Som JM sa: Dette er slik vi ønsker å se de små på UL, jeg liker det jeg ser, og her går nok alt bra [:)]

Etter Ul fikk vi handla litt til babyen. Kjøpte:
- to sett med sengetøy
- dyne
- kantbeskytter til senga (passer til sengtøyet)
- dyne til å sy vognpose av
- innerstoff til vognposen
- knapper til hentesettet
- ullpysjamas
- helseteppe
- body

En flott dag i Hammerfest, men kjenner godt at bekkenet har fått hard belastning idag [:(] Har lagt meg på sofaen nå, og her blir jeg nok resten av kvelden. Godt jeg skal i varmebassenget imorgen tidlig!
- gardiner til barnerommet

Så flott da, med shopping også, da var enda mer i hus og på plass, tenk så deilig, mindre stress med en stor mage mot slutten, eller et bekken som gir deg mer problem. Liker ikke det helt jeg at du sliter med bekkenløsning.

ORIGINAL: twinanne

Så flott da, med shopping også, da var enda mer i hus og på plass, tenk så deilig, mindre stress med en stor mage mot slutten, eller et bekken som gir deg mer problem. Liker ikke det helt jeg at du sliter med bekkenløsning.

Det liker ikke jeg heller, men det var ikke uventa. Ingen av kvinnene i mamma sin slekt har sluppet unna. De fleste har fått det enda tidligere enn meg..

Deilig å ha fått unna litt shopping, ja. Mangler jo litt enda, bl.a stellekommode, badebalje, og madrass til senga, men får ta det etterhvert. Kan jo bestille litt på nett også [;)]

så flott at alt sto bra til[:D]

lurer så feeeeeeeeeeeelt ka som ligger i magen din[:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

så flott at alt sto bra til[:D]

lurer så feeeeeeeeeeeelt ka som ligger i magen din[:)]

Det gjør jeg også! Men jeg er en slik person som elsker å gå og lure på slike ting. Beholde spenningen lengst mulig [:)] Har jo en følelse av hva det blir, men den er hemmelig [;)]

Så godt å høre at alt gikk bra på UL. Det blir spennende å se hva du får.

Så bra[:)]

Lykke til videre i svangerskapet. kose deg masse [:)]

Back
Topp