Jandia Glad i forumet 18 Feb 2006 #22 Sessi og Lillo, sladrer dere på hverandre?? Elisabeth, fått noen? Linn83??
Ida&Linn Gift med forumet 18 Feb 2006 #23 Nope.. Har ingen å sladre på eller noen som sladrer på meg... noen som vil.....? [:D]
Lillo_82 Forelsket i forumet 19 Feb 2006 #24 med og sessi kan sikkert sladre på hverandre ja... supert for meg!! :) kan føye til Linn_83 og hvis hu vil og..
med og sessi kan sikkert sladre på hverandre ja... supert for meg!! :) kan føye til Linn_83 og hvis hu vil og..
P pigne Blir kjent med forumet 25 Feb 2006 #25 Heisann. Kanskje jeg skulle hatt en sladrevenn, jeg også... Har 1 uke og 2 dager til termin så alt kan skje...
Heisann. Kanskje jeg skulle hatt en sladrevenn, jeg også... Har 1 uke og 2 dager til termin så alt kan skje...
Elisabet Glad i forumet 28 Feb 2006 #26 Jeg har fortsatt ikke blitt sladrekjerrig...glemmer å sjekke her inne jeg...hehe. Så send meg gjerne en pm hvis du du er like trengende som meg [:D]
Jeg har fortsatt ikke blitt sladrekjerrig...glemmer å sjekke her inne jeg...hehe. Så send meg gjerne en pm hvis du du er like trengende som meg [:D]