Sladdrevenner :-)

#2 På Vei!

Blir kjent med forumet
Da jeg var gravid sist var jeg med på september 2010 forumet. Der ordnet vi en liste med sladdrevenner, og det var kjempe koselig! :)
En sladdrevenn er en person (eller flere om du vil) fra forumet som du har ekstra kontakt med. En man kan dele graviditetens merksnodigheter med, dele gleder og bekymringer med, en som kan sladdre for deg når fødselen nærmer seg og du selv kanskje ligger på sykehuset. Og så er det jo en fin måte å bli kjent med andre i samme situasjon som du selv er i, og ekstra gøy er det jo om man bor i nærheten av hverandre :)

Hadde det kanskje vært gøy å få i gang noe slikt her inne også? :)

Ja, det må vi ordne, men det er vel greiest om de som er sladrevenner ikke har termin så tett. Sånn i tilfelle ting skjer på samme tida. :)

Er med på det ja :-)

Er ikke det litt tidlig enda? Men, jo.. for all del! Sladrevenn er helt Supert! Jeg snakker forsatt daglig med min forrige :)

det er litt greit å vente litt å se hvem man kommer best overens med og :) man ser jo på innlegga etterhvert, hvem man har mest til felles med :)

Blir lett med på det med tiden ja, men synes det er litt tidlig enda :) Kan jo kanskje være greit å vente til marsboerne har begynt å komme seg på ordinær ul? Eller hva sier dere??

TulleHøna skrev:
det er litt greit å vente litt å se hvem man kommer best overens med og :) man ser jo på innlegga etterhvert, hvem man har mest til felles med :)

Helt enig! No offence til noen altså, alle her er virkelig hyggelige og greie, men jeg kunne aldri blitt bestevenn med en overpositiv blivende klisjémamma (ikke at jeg har eksempel på en sånnen blandt oss nå, det var bare én av mange personbeskrivelser jeg har sett på forumet på de årene jeg har vært her), da jeg er så langt fra dette selv :p 

Ellers er jeg litt enig i at det kan være litt tidlig å begynne med sladrevenner.
Men det som kunne gått an, noe vi gjorde på det forrige terminforumet jeg var med i, var at vi oppretta en totalt hemmelig facebook-gruppe (en sånn som verken kan søkes opp eller leses på for andre enn medlemmer), så fikk den som ville være med der, og evt legge til de man ønsket som venn :-) 

jeg er med på da med sladdrevenn:) men hadde vært kjekt og opprette ein sånn hemmelig facbook side og da :) er med i ei sånn gruppe med juni jento mi 2011:) og da er kjempe kjekt:D

jeg er med i den gruppa når det ikke er hemmelig lenger! dette er jo egentlig en sånn ny profil for å skjule min egentlige identitet :P haha

Dere har nok kanskje rett i at det er litt tidlig enda. Men nå har jeg i allefall lufta forslaget, og så kan vi jo ta temaet opp igjen senere når folk har blitt litt bedre kjent og kommet litt lengre på vei :)

Mrs.Chuck Bass skrev:

Helt enig! No offence til noen altså, alle her er virkelig hyggelige og greie, men jeg kunne aldri blitt bestevenn med en overpositiv blivende klisjémamma (ikke at jeg har eksempel på en sånnen blandt oss nå, det var bare én av mange personbeskrivelser jeg har sett på forumet på de årene jeg har vært her), da jeg er så langt fra dette selv :p 

Ellers er jeg litt enig i at det kan være litt tidlig å begynne med sladrevenner.
Men det som kunne gått an, noe vi gjorde på det forrige terminforumet jeg var med i, var at vi oppretta en totalt hemmelig facebook-gruppe (en sånn som verken kan søkes opp eller leses på for andre enn medlemmer), så fikk den som ville være med der, og evt legge til de man ønsket som venn :-) 

helt enig, men vil gjerne ha en sladdervenn når tiden er inne for det.

Mrs.Chuck Bass skrev:

helt enig, men vil gjerne ha en sladdervenn når tiden er inne for det.

Ja, jeg vil også ha en sladrevenn når det er tid for det, helt klart :-) Jeg bare har dårlig erfaring med det fra forrige gang jeg var i et terminforum. Da endte sladrevennen min opp med å ikke ha en sladrevenn, siden jeg måtte forlate gruppa ganske sent.. Hun fikk sikkert en ny etter hver da, det vet jeg ikke. 

Haha, Tullehøna, du kan jo ikke skifte nick! :p Det blir altfor rart for meg! :p

Ja enig i at man må ha litt kjemi.. Jeg var veldig heldig sist.
Vi fant våre egne sladrevenner da.. jeg laget et innlegg og ville gjerne ha noen som bodde nært meg og som hadde litt til felles med meg.. og det funka fint det.. :)
Etter ordinær ul er en fin tid å begynne å tenke på det på.. :)

Back
Topp