Sladdrevenner :)

#2 På Vei!

Blir kjent med forumet
Da jeg var gravid sist var jeg med på september 2010 forumet. Der ordnet vi en liste med sladdrevenner, og det var kjempe koselig! :)
En sladdrevenn er en person (eller flere om du vil) fra forumet som du har ekstra kontakt med. En man kan dele graviditetens merksnodigheter med, dele gleder og bekymringer med, en som kan sladdre for deg når fødselen nærmer seg og du selv kanskje ligger på sykehuset. Og så er det jo en fin måte å bli kjent med andre i samme situasjon som du selv er i, og ekstra gøy er det jo om man bor i nærheten av hverandre :)

Hadde det kanskje vært gøy å få i gang noe slikt her inne også? :)

hei :) Jeg fikk også baby 20.09.2010 :) og har nå termin 18.02.2013 Gratulerer! :-) Klem fra lanken

Jeg for min del har ikke noe behov for en utvalgt "venn" å snakke med. Da syns jeg heller det skal være naturlig, hvis det er noen jeg kommer i kontakt med, som jeg selv (og den andre) naturlig har en god kjemi med, og vil prate mer med enn de andre.

Men det kan jo hende at jeg er rar :)

Vi hadde sladdrevenner på nov 10også :)

FrøkenFin: Du er nok ikke mye rar tror jeg. Er nok flere som mener at sladdrevenner ikke er noe for dem. Men da er det jo bare å la være, enkelt og greit :-)

Jeg for min del har heller ikke noe behvo, men synes uansett det er kjempe gøy å komme i kontakt med nye mennesker. Og har enda masse kontakt med sladdrevennen min fra september 2010.

Så gøy Lanken!! Gratulerer så mye med ny spire :-))) Klem!

FrøkenFin: Du er nok ikke mye rar tror jeg. Er nok flere som mener at sladdrevenner ikke er noe for dem. Men da er det jo bare å la være, enkelt og greit :-)

Jeg for min del har heller ikke noe behvo, men synes uansett det er kjempe gøy å komme i kontakt med nye mennesker. Og har enda masse kontakt med sladdrevennen min fra september 2010.

Så gøy Lanken!! Gratulerer så mye med ny spire :-))) Klem!

Hadde det på oktober 2010 også, veldig koselig =) Jeg og min sladrevenn er blitt gode venninner og treffes jevnlig =)

Men tenker at det kommer litt mer utover i svangerskapet, nå er det vel ikke så mange her som kjenner hverandre så godt så litt vanskelig å "plukke" ut en nå.. hehe ;)

Synes det hadde vært gøy med sladrevenn :) Vi hadde det på november 2010.. Noen fra Hedmark her? :)

Hørtes koselig ut det da :) Men hvordan får man en sladrevenn? Tar man ikke bare kontakt med de man vil om man føler man har god kjemi/mye like erfaringer osv uansett? :)

Sikkert forskjellige måter å gjøre det på. En måte kan jo være at man lager en topptråd, der alle de som vil ha sladdrevenn skriver litt om seg selv. Hvor de bor, om de har barn fra før, aldrer etc... Så kan man jo "finne" hverandre der, og ta kontakt med hverandre på melding for eksempel :) Blir sikkert enklere etterhvert som folk blir mer kjent med hverandre her inne også regner jeg med. 

Ja, det gjør det nok :) et veldig koselig forslag da!! :)

går fint ann å bare spørre en du føler du har fått kontakt med, hvis ikke så blir du jo kjent med personen uansett...

på nov 10var det en som tok initiativet å lagde topptråd, der alle som ønsket sladdrevenn skrev også ble det delt ut etterhvert. også ble det laget en oversikt over hvem som var sladdrevenn med hvem sånn at alle hadde oversikt :o) for meg er det ikke så farlig om jeg har en som bor nærme eller lagt unna. Er kjempe koslig med nye bekjentskap fra hele landet.

å man må ikke ha sladdrevenn, og man kan fint ha flere sladdrevenner :o)

Back
Topp