SladdeR..Snart borte..

eadni

Forumet er livet
Tenk hvis noe sånt skjedde her hos oss [:o]

--borte----

Dette fikk mæ til å tenke.. For vi stoler jo på hverandre, gjør vi ikke?!

HÆ hva har skjedd? hva har jo jugd om?   (jeg er omtrent bare her inne på mai, så jeg får sejldent med meg noe på de andre stedene)

----------------------
HAHA leste igjennom hva jeg har skrevet, plenty av skrivefeil(var litt ivrig c)  

Jeg er super naiv, tror på alt folk serverer meg! (var ikke sånn før jeg fikk barn, ble vel kanskje litt "hjerne" skada da jeg fikk unga[8D])

Men hvorfor gidder noen å juge? Jeg klarer ikke å juge, får så dårlig samvittighet!!!!!! 

Men hva var saken her?  Gikk igjennom alle de 40 sidene på mars forumet...  

Ingenting å være flau over, jeg snoker også en del på april og mars. [;)] Har fått med meg hele den historien, og syns bare det er veldig trist! Hun må jo ha det vanskelig, uansett hva som er sant og ikke.. [&o]

Jeg stoler jo selvsagt på det dere skriver her inne på mai-forumet, men velger folk å lyve så går det jo bare utover de selv, det er min mening [:)]

Ojda...

Jeg stoler nok blindt på det som blir skrevet her inne, men jeg velger å tro på det til det er bevist motsatt!!!

Jeg føler meg vel her inne og vil ikke bli mistenksom pga andres ulykke. Har ikke fått med meg historien, men syns jo synd på sånne som klarer å finne på lange hostorier!!! Samme hvor syke de kan være... for noe galt er det...

[:)]
ORIGINAL: Smiley80

Jeg stoler jo selvsagt på det dere skriver her inne på mai-forumet, men velger folk å lyve så går det jo bare utover de selv, det er min mening [:)]
Enig med deg jeg!![:)]Hva var det hun har lygd om da??[8|]Leste innleggene men sto liksom ikke hva hun har løyet om!!

Tja.... Hva skal man si???? [&:]
Jeg aner ikke hva hun  har sagt som er løgn, men det virker jo som om mange av de på det forumet reagerer sterkt!
Jeg holder meg mest her, syns vi har en god tone.. det er liksom ikke noen hakking på andre eller helt hårreisende tråder... herlig! [:D]
Og ja... muligens litt naiv... velger å tro på det jeg leser her.. Men om det er løgn så går det jo ikke utover meg heller.. Så sånn sett så spiller det ingen trille.. [;)] Men har jo lest npent rådet inne på generell som jeg virkelig syns skurrer! [8D]

Syns bare det er trist [:(] jenta har klart problemer, og det er nå hun trenger folk rundt seg! Tydelig at hun mest sansynlig ikke har så mangen.
Jeg stoler på dere, men nå er det jo ikke de mest vanvittige historiene dere leverer heller da!

Hun har løyet om at hun nmåtte føde ungen i uke 19 eller noe, pga at ungen hadde en stor svulst eller noe.. husker ikke helt. Men så er sannheten at hun har abortert.

Uansett, jeg tror på det dere sier her inne, og lever meg delvis inn i det. MEN jeg synes noen av de på det forumet lever seg litt vel mye inn kanskje... Man må være klar over at man kan bli lurt på nettet, og fprsøke å ikke ta alt så innover seg..
Synes synd på jenta jeg, for hun har  jo problemer, kanksje større enn de hun han gitt uttrykk for..

det jeg husker av den står over her.. Jeg leste det tilfeldig når det ble lagt ut en link her om noen som hadde mistet.

uff det er ikke noe koselig når man må juge om ting, men er kanskje noen som trenger litt oppmerksomhet å da smører de på litt ekstar for å få sympati!!

Jeg må si jeg stoler på dere jenter her inne, føler at vi har en god tone å kan spørre og svare ærlig!!
Jeg liker meg godt her inne i mai forumet!!! Dere er jo så koselige jenter[:)]

ORIGINAL: Trine82

jeg velger å tro på det dere skriver jenter, orker ikke gå rundt å vre mistenksom til alt som blir skrevet. Håper og tror vi er en ærlig gjeng [:D]

Så enig, så enig! [:D]

Var å snoka litt fra Født i April forumet og de diskuterte dette og hadde dette kopiert for å vise hvordan den jenta unnskyldte og sånt.

Ho hadde visst løyet at bl.a hadde ho født en fullt utviklet foster, at ho har vært innlagt osv.
Det var mye annet. Det ble visst så mye at de andre forum-venninnene hadde spleiset bukett til henne også... [8|]

ORIGINAL: Smiley80

Veldig enig!
Jeg har fått med meg den historien, fordi jeg har sneket litt på de andre forumene tidligere. jeg har aldri tvilt på det hun har skrevet, så jeg ble litt sjokkert! Jeg tror på det folk skriver her inne, er kanskje litt naiv, men hvis de lyver, så er det synd for dem.
Føler uansett at alle er veldig reale her inne på mai-forumet, så jeg er ikke redd for at det skal skje her inne

ORIGINAL: Dreams

uff det er ikke noe koselig når man må juge om ting, men er kanskje noen som trenger litt oppmerksomhet å da smører de på litt ekstar for å få sympati!!

Jeg må si jeg stoler på dere jenter her inne, føler at vi har en god tone å kan spørre og svare ærlig!!
Jeg liker meg godt her inne i mai forumet!!! Dere er jo så koselige jenter
[:)]

signerer denne jeg!
Kjempeenig! Elsker dere tupper!

Trist med hun jenta som lyger. synes synd på hun jeg. Hun har det sikkert ikke noe bra.
Selv om det er veldig dårlig av hun så er hun jo bare et menneske hun og. Å er hvertfall voksen nok å legger seg helt flat å ber om unnskylling.
Selv hadde jeg aldri i verden klart å lyge sånn til dere![;)]

Back
Topp