Sløvedag

jc

Gift med forumet
I dag er vi slapp hele gjengen... Skal bare kose oss i dag :)
Har laga matmuffins, det var godt. Så har vi satt på en film, madagaskar2, og fyrt i peisen :)
Kanskje vi tar en tur ut etterpå, om jeg gidder... Kanskje jeg bare sender gubben og guttungen ut:p

Hva skal dere i dag da?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Barnebursdag, men orker ikke å dra, så sender mannen:p hehe skal være hos ei venninne imens. Ellers får vi besøk av et vennepar i kveld. Jeg holder på å løe ved bak peisen. Det satt i gang fødselen sist:p hehe men tviler det gjør det denne gangen. Ellers skal jeg bare slappe av:)

Minst mulig. Hadde egentlig planer om å føde, men når lillebror ikke orker ut i dag, så får jeg bare slenge meg på sofaen;)fødte 3 dager før termin med lillesøster og idag er det 3 dager til termin.. men ingen tegn... skal til jm på termin.Hun som så jeg sikkert ikke trenger den timen..hehe..kanskje hun kan sjekke om jeg er moden. Ikke vits med kjerringråda uren modenhet..hehe

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Skikkelig sløve dag! Hadde stroe planer om å støvsuge, rydde, sette på flere maskiner med klær, pakke det storebror skal ha med seg, når han skal være til mormor, når vi er på sykehuset. Meeeen sitter heller på rompa og nyter spark fra lillebror og ser på tv ;)

Etter våken natt med bekymringer for lite liv, har jeg etter samtale med føden og endelig en våken tulle, sooooovet fantastisk godt noen timer nå. Gutta mine har vært på lang tur, og mannen har planer om boller og lage middag mens jeg fikk beskjed om å finne sofaen. Nå kom han med kakao med krem til meg også.

Etter våken natt med bekymringer for lite liv, har jeg etter samtale med føden og endelig en våken tulle, sooooovet fantastisk godt noen timer nå. Gutta mine har vært på lang tur, og mannen har planer om boller og lage middag mens jeg fikk beskjed om å finne sofaen. Nå kom han med kakao med krem til meg også.
Uff slike bekymringer er forferdelig! Har hatt noen slike netter selv. Så bra gutta dine steller godt med deg da :)

Nå har jeg fått sove litt og tatt en dusj:)
Så gikk vi ut en tur alle sammen, veldig godt med frisk luft!! :D

Snill mann:)

Jeg skal sitte på rumpa og gjøre ingenting, har jeg tenkt. Jeg er sliten og sover dårlig på nettene. I dag fikk jeg sove lenge, og det var deilig. Terminen var i går, og jeg er så fascinert over at jeg enda er gravid, så jeg prøver fortsatt å nyte de siste dagene med spark og bevegelser på innsiden.

Vi sto ikke opp før kl 11.30 i dag :rolleyes: Sambo har tat meg m på en lang luftetur i håp om at lillegull vil komme ut, men han blir vel der ei stund til sikkert :p

Vi sto ikke opp før kl 11.30 i dag :rolleyes: Sambo har tat meg m på en lang luftetur i håp om at lillegull vil komme ut, men han blir vel der ei stund til sikkert :p
Luxus å sove sååå lenge!!!! Hørste bare fantastisk deilig ut :-)

Har ryddet stua, vasket klær, satt opp lekegrind og ryddet bort jula.. Så har vi vært på middag hos foreldrene mine og nå er planen å ligge på sofaen og se film og spise godis resten av kvelden.. Litt småsyk så det blir nok ikke veldig sent i kveld.. Noen som vet om det går bra filmer på tv i dag?:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Han kan absolutt være snill når han vil =)).

Nå har vi hatt mamma og pappa på besøk, de fikk middag og nybakte boller. Var her med meg og ungene til eldste skulle legge seg. Mannen måtte avgårde på kontoret og jobbe med noe regnskap. Nå ligger jeg på sofaen med iskald Pepsi Max, og irriterer meg over elendig tv programmer..

I dag sov eg til 10.30, våkna av at storebror sang, og pappaen prøvde å hysje på han ;)
Mamma har bursdag i dag, så me har vore hos dei på middag.
I tillegg har eg vore innom jobben og rydda ut av skapet mitt, da eg ikkje skal tilbake dit desverre. Blir litt trist egentlig, jobba der kun i svangerskapet pga at eg ikkje har lov å jobbe i min vanlige jobb når eg er gravid.
No et eg sjokolade og drikker cola zero i sofaen ;) Sambo har jo tippa at eg føder den 14., så eg får vel berre lade opp ;)

I dag sov eg til 10.30, våkna av at storebror sang, og pappaen prøvde å hysje på han ;)
Mamma har bursdag i dag, så me har vore hos dei på middag.
I tillegg har eg vore innom jobben og rydda ut av skapet mitt, da eg ikkje skal tilbake dit desverre. Blir litt trist egentlig, jobba der kun i svangerskapet pga at eg ikkje har lov å jobbe i min vanlige jobb når eg er gravid.
No et eg sjokolade og drikker cola zero i sofaen ;) Sambo har jo tippa at eg føder den 14., så eg får vel berre lade opp ;)
Kanskje vi havner samtidig på KK ;)

Fin måte å våkne på egentlig :love017

Har slappet av idag, storebror har vært med morfaren sin, eg har gått tur og prøver å roe ned forventningene om at noe skal skje i natt siden eg har murringer og små tak i kveld også. Hatt det siden fredag. Sist roet alle de tingene seg ned før fødselen faktisk skjedde, men likevel får eg nytt håp hver gang noe gjør litt ekstra vondt :P

Back
Topp