Sløv, sløvere, sløvest ......... :s

Lykkelig :)

Betatt av forumet
blir bare verre og verre, i dag var klokka halv ellve før jeg kom meg ut av senga. Kunne glatt sovet mer, men måtte bare ta meg sammen å komme meg opp. Blir jo helt sløv, meeen har vært oppe x antall ganger for å tisse i natt, så må jo ta igjen litt tapt søvn ;)

nå ligger eg på sofan etter å ha blitt forbanna på støvsugeren. Slangen falt av, å ser ikke ut til at den kan fikses, grrrrrr....hehe små irrtasjonsmomenter i hverdagen!

Flere som ligger å sløver i sofan?

Kunne veldig godt ha tenkt meg å sløve...men har gått i ett i dag!
Sto opp kl 7, og nå førsta kl 13.30 fikk jeg sette meg på ræv :p

Kjenner meg veldig igjen, ja... Sto riktignok opp når mannen kjørte barna i bhg, men etter det har jeg sovet på sofaen. Har akkurat tatt en dusj, og er tilbake på sofaen. enrgien er ikke helt på topp... Skal hente meg inn og dra i bhg snart

Jeg kan meg opp pga jordmortine og sykt barn, har og vært hos lege med sønnen min, vi ventet nesten en time før vi fikk komme inn og var der fire min. Bortkastet tid, men greit å vite det ikke er noe alvorlig. Har handlet og laget suppe til lunsj, men så; totalhavari på.sofaen! Nå.prøver jeg å komme meg inn på kjøkken for å lage middag....

Er så trøtt å sløv om dagen at det skal ikke gå ann.... Å tillegg en syk gutt hjemme som er skikkelig mammadalt...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sløv trøtt og sur... Sovet og sittet på sofaen hele dagen :-) for noen givende dager... Hehe

Jeg fikk meg en time på sofaen nå før akupunktøren kom, utrolig godt!! Kunne sovet til i morgen :-)

Nei, her var det opp og hoppe klokka sju, vasket klær og brettet i morgentimene, kjørte mini i bhg, på kafe og bytur med venninne, hentet mini, handlet nye votter, is på kafe, hjem til middag, og SÅ gikk endelig lufta ut av meg.. Har sløvet siden...

Back
Topp