Slør???

bea83

Forelsket i forumet
Noen som ikke har tenkt å ha slør til kjolen? Jeg er veldig usikker..og føler gjerne også at frisyren kommer bedre frem uten dette sløret..
Hva tenker dere?

Skal ikke ha slør, tenkte å ha håret ned med krøller, så har lyst å vise håret

Er ikke sikker på om jeg skal ha det el ikke. Skal prøve ut begge deler hos frisøren på lørdag[:D]
Blir spennende å se hva det blir.

Er enig i at frisyren kommer bedre frem uten men føler litt at sløret gjør meg litt ekstra "brudete"..Hehe...

Kjolen min er og veeeeldig enkel da, uten en eneste perle el broderi, og uten slep...

ORIGINAL: MissQuinn

Skal ikke ha slør, tenkte å ha håret ned med krøller, så har lyst å vise håret

Samme har jeg tenkt, og krøllene bli vel helt borte under sløret..[8D]

Jeg skal ha slør, men også fin frisyre. Tar av meg sløret når vi er komt til fest lokalet

Jeg og skal ha krøller, men skal likevel ha slør.. De er jo gjennomsiktige, så ikke noe problem å vise krøllene gjennom...[;)]
Mulig jeg tar det av etterhvert da[:)]

jeg skal ha slør, 2,4 meter langt. Skulle egentlig ikke ha det, men prøvde både med og uten på brudesalongen,og det ble mer elegant og prinsesseaktig med oppsatt hår og slør[:)]Så da blir det det![:D]

jeg SKAL ha slør [:D] det er én gang i livet man kan bruke slør, og da skal jeg søren i meg ta den fullt ut også [:D] håret synes jo selvom man har slør, og dessuten kan folk få se på håret mitt hver eneste dag ellers [8D]
mulig jeg tar av sløret utover dagen da, men i kirken og på bildene osv skal jeg hvertfall ha det på. er så mye mer brudete og prinsessete med slør synes jeg [:D]

Jeg valgte slør fordi jeg føler at skuldrene og armene mine blir veldig store og voldsomme og tar for mye fokus i den kjolen jeg har valgt. Med slør så unngår jeg det. Dessuten synes jeg det er litt "romantisk" med slør.
Mulig jeg tar av meg sløret litt senere på kvelden, men skal ha det opp opp kirkegulvet. [:)]

Jeg skal ikke ha slør, men tiara! Fornøyd med det valget. En venninne av meg hadde det fine lange sløret når hun giftet seg, var skikkelig lekkert [:)] Synes slør er veldig fint da!! 

Back
Topp